اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. شهريور 1395 - 9:25   |   کد مطلب: 19794
در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی جمعی از فعالان فرهنگی همدان اقدام به برگزاری نمایشگاه نوشت افزار ایرانی- اسلامی کرده اند.

به گزارش صبح الوند، با  توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید بسیاری از مردم برای تهیه لوازم التحریر موردنیاز فرزندانشان رو به فروشگاه های عرصه محصولات لوازم التحریری می آورند اما با توجه به اینکه دشمن در راستای رسیدن به اهداف خود که از جمله آنها تهاجم فرهنگی است به این سمت هم نفوذ کرده است  بسیاری از گروه های فعال فرهنگی  از جمله اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان  اقدام به برگزاری نمایشگاه های نوشت افزار ایرانی - اسلامی کرده است.

 

 

این نمایشگاه در سطح کوچکی برگزار شده است که بنابر گفته مسئولین اتحادیه قرار است پس از هماهنگی با معاونت گردشگری شهرداری شهر در نقاط مختلف شهر هم برگزار گردد.

 

شروع سال تحصیلی جدید با کالای ایرانی افتخار بزرگی است

درابتدای ورود به نمایشگاه حضور دانش آموزان دختری که با شور و ذوق خاصی  در حال خرید از محصولات بودند نظرم را به خود جلب کرد طبق گفتگویی که با برخی از آنان داشتم با ابراز خرسندی از وجود چنین  نمایشگاه هایی بسیار خوشحال بودند که سال تحصیلی خود را با کالای صد درصد ایرانی شروع می کنند.

 

 

در راستای آشنا شدن با اهداف بیشتر نمایشگاه گفتگویی با  زهرا ملکی مسئول خواهران نمایشگاه ایرانی – اسلامی داشتم .

 

مسئول خواهران نمایشگاه  نوشت افزار ایرانی – اسلامی واقع در اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان  هدف از این نمایشگاه را عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: درراستای اقتصاد مقاومتی ابتدا وظیفه خودمان را گفتمان سازی می‌دانیم و بعد از آن چون با حوزه دانش‌آموزی در ارتباط هستیم وظیفه خود دانستیم که  در قسمت نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی یک گفتمان ایجاد کنیم.

 

 

 

تهیه طومار دانش آموزان همدانی در حمایت از نوشت افزار ایرانی - اسلامی

زهرا ملکی اظهار کرد: حدود 95 درصد لوازم‌التحریری که در کشور هست ساخت ایران  و تولید ملی است اما چه‌بسا فرهنگی را رواج می‌دهد که فرهنگ درستی نیست و خیلی از این‌ها  مارک خارجی خورده‌اند ولی تولید خود ایران هستند.

 

برگزاری نمایشگاه در نقاط مختلف شهر

وی تأکید کرد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان همدان  در اعتراض به این اقدام کارخانه‌ها، طوماری را تهیه کرد و درسطح شهر چرخانید که مردم هم بسیار استقبال کردند و دانش آموزان  هم با حضور در فروشگاه‌های عرصه لوازم‌التحریری آن‌ها را با نوشت‌افزارهای ایرانی – اسلامی آشنا کردند و یک عملیات روانی در سطح شهر به راه انداختند.

 

 

مسئول خواهران نمایشگاه  نوشت افزار ایرانی – اسلامی در پایان اظهار کرد: قرار است بعد از هماهنگی با معاونت گردشگری شهرداری همدان این بنر در جاهایی مختلف از سطح شهر هم نصب گردد.

 

 

به گزارش صبح الوند، همانطور که در متن خبر هم قید شد قرار است پس از هماهنگی های لازم این نمایشگاه در نقاط مختلف شهر هم برگزار گردد که در صورت برپایی نمایشگاه در نقاط دیگر شهر صبح الوند  مکان ها را اطلاع رسانی خواهد کرد.

 

 

طومار امضا شده توسط جمعی از دانش آموزان همدانی در حمایت از نوشت افزارایرانی- اسلامی

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان