اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. شهريور 1395 - 21:47   |   کد مطلب: 19739
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:
افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷۶ پروژه برق در همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی۱۷۶ پروژه برق با اعتبار ۱۵۹ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال طی هفته دولت در استان همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، حاجی‌رضا تیموری بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و ۸ هزار شهید استان همدان اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا شمه‌ای از خدمات انجام شده و عملکرد دستگاه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی و ارائه شود.

وی با بیان اینکه هر کس در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار دارد باید خدمتگزاری مردم باشد، افزود: هفته دولت در واقع یادآور دولتمردان و خدمتگزارانی است که با تمام وجود در راه کسب رضایت الهی و خدمت به مردم تلاش کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم جزو وظایف ذاتی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بوده و همواره در رأس امور است، بیان کرد: طی این هفته ۱۷۶ پروژه برق با اعتبار ۱۵۹ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال در استان همدان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۳۶ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۰۵ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال در سطح استان همدان به بهره‌برداری رسیده است.

تیموری یادآور شد: از مجموع پروژه‌ها ۱۷ پروژه در شهرستان همدان، ۱۶ پروژه در ملایر، ۱۲ پروژه در نهاوند، ۱۷ پروژه در تویسرکان، ۶ پروژه در اسدآباد، ۱۸ پروژه در بهار، ۳۷ پروژه در کبودراهنگ، ۹ پروژه در رزن و ۴ پروژه در فامنین افتتاح شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح عنوان کرد: بخشی از این پروژه‌ها شامل تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار به طول ۷۸ هزار و ۶۵۶ متر، احداث ۱۰۳ پست به قدرت ۸ هزار و ۹۹۴ کیلوولت آمپر و احداث ۸ فیدر و ۶۹ هزار و ۹۴۲ متر شبکه فشار ضعیف، متوسط و ۲۰ کیلوولت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: همچنین اصلاح ۴۱ هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، متوسط و ۲۰ کیلوولت، نصب ۲ هزار و ۹۵۶ دستگاه و تعویض یک هزار و ۹۴۰ دستگاه لوازم اندازه‌گیری، نصب ۷۳ دستگاه کنتور هوشمند، نصب ۹۳۰ فقره انشعاب جدید به مشترکین، روشنایی معابر و غیره نیز از دیگر پروژه‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ۴۰ پروژه با اعتبار ۵۳ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال نیز کلنگ‌زنی شده است، گفت: از این تعداد ۱۴ پروژه با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در همدان، ۹ پروژه با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در نهاوند، ۱۴ پروژه با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال در کبودراهنگ و ۳ پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در فامنین کلنگ‌زنی شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان