اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. شهريور 1395 - 15:50   |   کد مطلب: 19731
وزیر دادگستری راه حل موفقیت و پیروزی ملت را مقاومت دانست و گفت: دشمن از دشمنی خود دست برنخواهد داشت و ما با مقاومت خود این دشمنی ها را خنثی خواهیم کرد.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در سخنرانی پیش از نماز جمعه همدان با اشاره به توطئه های منافقین برعلیه انقلاب اسلامی ایران گفت: منافقین بزرگترین خیانت ها را در حق مردم ایران روا داشتند که اگر بخواهیم خیانت های این قوم  سیاه را بشماریم بسیار طولانی خواهد بود.

 

وزیر دادگستری اظهار کرد: منافقین عامل اصلی مشکلات  اخیر کشور و بحث های هسته ای هستند و دشمنان با استفاده از جاسوسی های آنان ما را تحت فشار قرار داده است.

 

وی با اشاره به اینکه کینه توزی های دشمنان پایان ندارد  اظهار کرد: داعشی ها همچون منافقین هستند که کارهای آنان را در پیش گرفته اند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین  پورمحمدی با اشاره به استواری ملت به آرمانهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن امروز ما همان دشمن 40 سال قبل است که می خواهد از مردم ما به علت استواری به اصول انقلاب انتقام بگیرد.

 

وی با بیان اینکه  انقلاب ما تعیین کننده، تاثیرگذار و نقش  آفرین است افزود: بیشترین طراحی ها توسط دشمنان انقلاب  برای ملت ما برنامه ریزی می شود که این نشاندهنده  اقتدار مردم است که آنان سعی در از بین بردن آن دارند.

 

وزیر دادگستری تصریح کرد: اگردشمن ضعف ما را ببیند هیچ وقت برای نابودی ما برنامه ریزی نخواهد کرد.

 

وی تنها  راه حل  موفقیت و پیروزی ملت  را مقاومت دانست و گفت: دشمن از دشمنی خود دست برنخواهد داشت و ما با مقاومت خود این دشمنی ها را خنثی خواهیم کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین  پورمحمدی اظهار کرد: دشمن با تحریم ها سعی در از بین بردن اقتدار ایران داشت که ملت ایران در مقابل فشارها و تحریم ها تسلیم نشد و سرافراز ایستاده و ادامه می دهد.

 

وزیر دادگستری  سرمایه اصلی کشور را وحدت بین قوا و اقتدار اجتماعی دانست و افزود: وجود امنیت یکی از مسائل مهم  در کشور تلقی می شود.

 

وی انتقاد منصفانه را باعث پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: این انتقادها باید به جا و دلسوزانه باشد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پایان خواستار پاکدستی و خدمتگزاری دولت به مردم شد و گفت: مسئولان نباید به مردم دروغ و کلک بزنند و باید صادقانه به آنها خدمت کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان