اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. شهريور 1395 - 7:32   |   کد مطلب: 19700
مسئول قرارگاه شهید همدانی گفت: آقای رئیس جمهور! نگاهی به اطراف خود بیاندازید حدود هشت میلیون بیکار داریم و روز به روز شاهد تعطیلی کارخانه‌ها و مراکز تولیدی هستیم، آیا رسیدگی به این امور مهم است یا رسیدگی به برگزاری کنسرت و موسیقی که مخصوص مرفهین بی درد است؟

به گزارش صبح الوند، صادق تمهیدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارات روحانی مبنی بر اینکه کشور قانون دارد و تنها قانون درباره لغو کنسرت ها تصمیم می‌‌گیرد، بیان داشت: از آنجایی که مسئله تعطیلی کنسرت ها به دغدغه اصلی رئیس جمهور تبدیل شده است، ناخوداگاه این سئوال در دهن پیش می آید که آیا  این موضع گیری دید انقلابی وی است؟! آیا این تصور به وجود نمی آید که مشاوران رئیس جمهور اطلاعات غلط به وی می دهند؟!

 

وی افزود: آقای روحانی! بعد از گذشت تقریبا ۶۰ روز از تذکر رهبر معظم انقلاب برای مقابله با متخلفین فیش های حقوقی، آیا در این زمینه کاری کرده اید، برای بحث مهم بیکاری و معیشت مردم تا کنون چه اقدامی کرده اید؟! آیا هنوز زمان ۱۰۰ روزه تمام نشده؟! چرا شعارها و مطالبات انقلاب را به بیراهه می برید؟

 

مسئول قرارگاه شهید همدانی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور! نگاهی به اطراف خود بیاندازید حدود هشت میلیون بیکار داریم و روز به روز شاهد تعطیلی کارخانه ها و مراکز تولیدی هستیم، آیا رسیدگی به این امور مهم است یا رسیدگی به برگزاری کنسرت و موسیقی که مخصوص مرفهین بی درد است که با قیمت بلیط های آن چنانی به نبال خوش گذرانی هستند؟!

 

تمهیدی بیان داشت: آقای رئیس جمهور! وقتی که فرمانداران تازه منتخب شده شما اذعان می کنند که فقط می توانند با خوردن شیشلیک کار کنند، چگونه می توانید با فساد مبارزه کنید؟!

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان