اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1395 - 13:00   |   کد مطلب: 19508
جانشين فرماندهي انتظامي استان از شناسايي و کشف کلاهبرداري به مبلغ ده ميليارد ريال در همدان خبر داد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "فرامرز به گذر" ،گفت: در آذر ماه سال 94 پرونده اي تحت عنوان جعل و كلاهبرداري با اعلام فردي از تبعه کشور عراق در اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري همدان تشكيل شد.

وي افزود: موضوع حاکي از اين بود که دو نفر اهل و ساكن همدان با شيوه و شگرد سرمايه گذاري اقدام به كلاهبرداري از نامبرده به مبلغ ده ميليارد ريال کرده اند و با دريافت كل مبلغ قرارداد پس از مدتي به مكان نامعلومي متواري شدند .

اين مقام انتظامي تصريح کرد: با مراجعه شاکي به دستگاه هاي دولتي و از طرفي متواري شدن متهمان و با توجه به مبلغ کلان کلاهبرداري ، پرونده جهت ادامه روند تحقيقات به دايره عمليات ويژه پليس منتقل شد.

سرهنگ به گذر با بيان اينکه پس از بررسي هاي انجام شده، کارآگاهان از حضور يكي از متهمان در شهرستان كرمانشاه مطلع شدند و بلافاصله با اخذ نيابت قضائي، به صورت نامحسوس و با پوشش مناسب و انجام تعقيب و مراقبت در نهايت محل اختفاء وي راشناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کردند  و متعاقب آن متهم ديگر اين پرونده نيز در عملياتي ديگر شناسايي و دستگير شد و متهمان به پليس آگاهي  همدان منتقل شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي همدان در خاتمه خاطرنشان کرد: در تحقيقات فني صورت گرفته با عنايت به دلايل و مدارك مستند و مواجهه حضوري طرفين ،متهمان به بزه انتسابي معترف و با قرار قضائي مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان