اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1395 - 12:39   |   کد مطلب: 19506
معاون آموزشی دانشگاه آزاد همدان خبر داد
پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد همدان در 110 رشته تحصیلی
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد همدان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در 110 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دانشگاه آزاد همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علی غلامی مهرداد  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته به‌ صورت بدون کنکور برای نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان ادامه داد: برای ثبت‌نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه آنها وجود ندارد و هر داوطلب می‌تواند از هر یک از مجموعه‌های آموزشی بر اساس علاقه انتخاب رشته کرده و پس از تهیه کارت اعتباری و ثبت‌نام در سایت مرکز آزمون ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با شرایط جدیدی که ایجاد شده و با از بین رفتن سد کنکور، داوطلبان و خانواده‌ها با آرامش بیشتر و دست بازتر، صرفاً براساس علاقه و نه بخت و اقبال، رویای خویش را آزادانه انتخاب می‌کنند.

غلامی مهرداد اضافه کرد: دانشگاه آزاد همدان با دارا بودن امکاناتی منحصر به فرد توانسته جایگاه مطلوبی از لحاظ آموزشی، پژوهشی، رفاهی و دانشجویی در سطح استان و منطقه غرب کشور برای خود ایجاد کند.

وی با بیان اینکه این واحد دانشگاهی در 27 رشته اقدام به جذب دانشجو در مقطع کاردانی ناپیوسته می‌کند، تصریح کرد: در تحصیلات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هم رشته‌های زیادی برای جذب دانشجو بدون کنکور مدنظر قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان