اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1395 - 11:49   |   کد مطلب: 19504
مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از دیدار با سه هزار و 343 خانواده تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

به گزارش صبح الوند، باقر کریمی شعار با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال با تلاش و هماهنگی امدادگران استان همدان سه هزار و 343 خانواده تحت حمایت این نهاد توسط مدیران و مسئولان استانی مورد تفقد و دلجویی قرار گرفتند، افزود: در دیدار با خانواده های تحت حمایت توسط مدیران، مسئولان، خیرین و نیکوکاران یک میلیارد و 300 میلیون ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی به خانواده های نیازمند اهدا شد.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان اظهار کرد: در ایام عید سعید فطر امسال توسط مردم نوعدوست استان همدان 11 میلیارد و 337 میلیون ریال زکات فطره و کفاره در سطح استان جمع آوری شده است که 10 میلیارد و 218 میلیون ریال آن زکات فطره و یک میلیارد و 119 میلیون ریال کفارات بوده است.

کریمی شعار با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان با تلاش امدادگران استان و مساعدت خیرین و نیکوکاران 121 هزار و 380 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد افطاری و اطعام شدند، تصریح کرد: هفت میلیارد و 540 میلیون ریال برای افطاری و اطعام خانواده های نیازمند از محل منابع امداد، کمک های مردمی و سازمان ها اعتبار هزینه شده است.

وی از توزیع پنج هزار پرس غذای گرم توسط آستان قدس رضوی در بین مددجویان رزنی در ایام دهه کرامت امسال خبر داد و بیان کرد: آستان قدس برای سرعت بخشیدن در راستای رسیدگی به امور محرومان تحت حمایت کمیته امداد نسبت به اهدای سبدهای غذایی و غذای گرم جهت توزیع بین مددجویان و نیازمندان تحت حمایت در قالب طرح اطعام رضوی که قسمت اعظم آن توسط مردم و خیرین جمع آوری شده است، اقدام می کند چرا که این نهاد بانک اطلاعاتی خوبی از محرومان را دارد.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: همشهریان عزیز می توانند جهت درخواست صندوق صدقات از طریق سایت امداد به نشانیnews.emdad.ir و تماس تلفنی با دفاتر این نهاد و یا به صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند.

گفتنی است مردم نوعدوست می توانند از طریق سامانه #٨٨٧٧* صدقات خود را به سهولت پرداخت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان