اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1395 - 13:08   |   کد مطلب: 19410
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص):
خودفروختگان استکبار به جمع مردم بپیوندند
وی با بیان اینکه برخی خودفروختگان به فکر دادن امتیازات به غرب هستند گفت: هنوز هم دیر نشده است و به جای اعتماد به غرب به جمع یاران انقلاب بپیوندند چرا که افق انقلاب اسلامی روشن است.

به گزارش صبح الوند، سردار سالار آبنوش در نخستین سالگرد تشییع شهدای گمنام در پارک مردم با بیان اینکه همواره باید رهرو راه شهدا باشیم گفت: باید به شهدا توسل جست  تا در این دنیا دچار گمراهی نشویم.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص)  با بیان اینکه برخی کشورهای اسلامی پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را به دلیل شیعه بودن کتمان می کنند گفت: برخی  از اندیشمندان مصری و الجزایری می خواهند ایران همانند ژاپن شود.

 

وی در پاسخ به این تفکر گفت: ایران ژاپن نیست زیرا ایران هیچ وقت تسلیم غرب نشد ولی ژاپن برای نجات خود با ذلت تمام  پای برگه سفید سفیر آمریکا را بدون هیچ قید و شرطی امضا کرد و الآن  برای  استخدام یک نیروی امنیتی نیز باید حتماً از آمریکا کسب اجازه کند.

 

سردار آبنوش گفت: غربی‌ها سالهاست متوجه پیشرفت‌های انقلاب شده و فهمیدند که انقلاب اسلامی در حال پشت سرگذاشتن دنیای غرب است بنابراین تلاش‌های بسیاری کردند تا مردم دنیا متوجه این پیشرفت ها نشوند.

 

وی با اظهار تاسف از تندرو خواندن دلسوزان انقلاب از سوی برخی افراد گفت: ما برای اینکه اعلام کردیم حواستان به غرب و بدعهدی آنها باشد متهم به تندرو شدیم که البته این برای ما تازگی ندارد در زمان جنگ هم چنین تفکراتی بود فقط شکلشان عوض شده است و  برخی با نفوذ درصدد دستیابی به اهداف خود هستند و منتقدان را نیز متهم میکنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه  جریان تفکر صهیونیستی معتقد است که با در دست داشتن چهار قلم جنس شامل غذا، دارو، اسلحه و رسانه میتواند بر جهان تسلط داشته باشد گفت: این جریان معتقد است با اعمال برخی برنامه‌ها می تواند دنیا را با قحطی مواجه ساخته  و با تسلیحات نظامی خود آنها را  به نابودی بکشانند.

 

وی اظهار کرد: ایران اسلامی با تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه تولید هر 4 قلم کالا قدم برداشته وتوانسته معادلات غرب را بهم بزند و  به اعتراف کشورهای غربی جمهوری اسلامی توانسته در عرصه علمی و غیره پیشرفت‌های خوبی به دست آورده و در جایگاه‌های ممتاز قرار گیرد.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه غرب با استفاده از رسانه و فضای مجازی با  حاشیه رانی برخی خبرها غفلت در بین مردم را  ایجاد کرده گفت: غرب با این کار باعث شده است که کشتار مسلمانان بی‌گناه در یمن،  میانمار و دهها منطقه دیگر رسانهای نشود و یک  سری مسائل حاشیهای همچون مرگ پرنده در آبگیر به عنوان اصل به مردم عرضه شود.

 

وی با بیان اینکه غرب پس از اعمال تحریمهای سخت علیه ایران؛ به این نتیجه رسید که با تهدید و تحریم نمیتواند در مقابل ایران کاری از پیش ببرد گفت: ما به آقایان تذکر دادیم که امتیاز زیادی به غرب ندهید ولی آنان ما را افراطی نامیدند زیرا منافع آنها به خطر میافتاد.

 

سردار آبنوش تصریح کرد: یک سئوال از این افراد دارم  آیا با دادن امتیاز به غرب الان کار کشور درست شده است؟ بنده معتقدم هنوز هم دیر نشده و میتوان با عمل به فرمایش رهبری و دوری از انسانهای واداده غرب، مسیر را برای پیشرفت کشور مهیا کرد پس تا دیر نشده به جای اعتماد به غرب  به جمع مردم بپیوندید.

 

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به عبور کردن برخی افراد از خطوط قرمز بیان کرد: این انقلاب مقدمه‌ساز ظهور است پس ما به این افراد توصیه می‌کنیم عزت مردم را ارزان نفروشید و به جمع یاران انقلاب بپوندید چرا که افق انقلاب اسلامی روشن است.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه نفوذ در حال انجام است گفت: اغلب فعالان حوزه اقتصاد کشور متدینینی هستند که انقلابی نیستند و یا اینکه اصلاً متدین نیستند پس با ورود بچه های انقلابی و اجرا کردن اقتصاد مقاومتی می‌توانیم از مشکلات عبور کرده و تهدیدات را پشت سر بگذاریم.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان