اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1395 - 0:42   |   کد مطلب: 19408
نماینده سابق جمهوریخواه آمریکا، رفتار و سخنان دونالد ترامپ را به یک دانش آموز کلاس هفتم تشبیه کرد و گفت گرچه پیش از این قصد حمایت از جان کیسیک را داشته اما حالا اولین و آخرین گزینه او برای رییس جمهوری کشورش، هیلاری کلینتون خواهد بود.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، «کریس شیز» نماینده جمهوریخواه سابق ایالت کنتیکت آمریکا در گفتگویی با شبکه خبری سی بی اس رسما اعلام کرد که در ماه نوامبر به هیلاری کلینتون نامزد حزب رقیب رای خواهد داد.
شیز دلیل این تصمیم خود را آنچه که او رفتار کودکانه ترامپ خواند، ذکر کرد و گفت که همین رفتار کودکانه ترامپ از مدت ها پیش او را نسبت به خود، ناامید کرده است.
وی یادآور شد که جان کیسیک فرماندار ایالت اوهایو و یکی دیگر از مدعیان جمهوریخواه مقام ریاست جمهوری این کشور نخستین گزینه او برای این مقام بوده اما بعد از او هیلاری کلینتون تنها نامزدی است که حاضر است از او حمایت کند.
این نماینده جمهوریخواه با تاکید بر این که چنین تصمیمی برای او کار دشواری نبوده است، گفت که ترامپ در عمل او را بیاد قلدری های یک دانش آموز کلاس هفتم می اندازد که حتی چنین مقایسه ای در حق یک دانش آموز کلاس هفتم هم منصفانه نیست.
وی در نهایت افزود: رفتار و سخنانی که از ترامپ دیده شده همه آن چیز هایی است که والدین او از کودکی او را از آن ها بر حذر داشته اند و او نیز سعی کرده است پرهیز از آن ها را به فرزند خود بیاموزد.
کریس شیز هفتمین قانونگذار جمهوریخواه آمریکایی است که با پشت کردن به حزب خود اعلام کرده است که در این انتخابات از نامزد حزب رقیب حمایت کرده است .
در جریان موج بی سابقه مخالفت جمهوریخواهان با یک نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، علاوه بر قانونگذاران این حزب تاکنون شمار زیادی از سرمایه داران و شخصیت های برجسته آمریکایی جمهوریخواه نیز ترامپ را گزینه خطرناکی برای این مقام دانسته و گفته اند که در این انتخابات حاضرند به هر نامزد دیگری بجز ترامپ رای بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان