اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. مرداد 1395 - 21:26   |   کد مطلب: 19398
با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو انجام می‌شود
انعقاد قرارداد ۱۰ هزار میلیارد ریالی مشارکت بخش خصوصی در 22 پروژه آب و فاضلاب
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از انعقاد قرارداد نمادین مشارکت بخش خصوصی در 22 پروژه آب و فاضلاب کشور با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل ازفارس، حمیدرضا جانباز با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌منظور اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، 22 پروژه توسط شرکت‌های آب و فاضلاب برخی استان‌ها و با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود که شنبه آینده (23 مردادماه) با حضور "اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس‌جمهور و "حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو به صورت نمادین منعقد می‌شود.

وی افزود: حجم و ارزش این قراردادها افزون بر 10 هزار و 580 میلیارد ریال است که به عنوان یکی از راهکارهای وزارت نیرو برای رفع مشکل کمبود نقدینگی و تسریع در اجرای امور اجرایی می‌شود.

جانباز تصریح کرد: در این پروژه‌ها بخش خصوصی به صورت مستقیم حضور دارد و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه‌ها و طرح‌ها را انجام می‌دهد و امید می‌رود تا پایان امسال بتوانیم این مبلغ را برای بیش از 140 پروژه دیگر در سطح کشور آماده کنیم.

مدیرعامل آبفای کشور خاطرنشان کرد: سال جاری و با اقدام‌های انجام‌شده، نقطه عطفی در مشارکت بخش خصوصی با صنعت آب و فاضلاب کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان