اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. مرداد 1395 - 20:32   |   کد مطلب: 19397
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی استکبار ستیزی در همدان با اشاره به اظهار نظر برخی مسئولین راجع به جناحی بودن همایش استکبار ستیزی گفت: این یک همایش کاملا مردمی و مطابق با آرمانها و پارامترهای انقلاب اسلامی است و مسئولین با حضور خود در این همایش عامل تفرقه را از بین ببرند.

 امیر موسیوند در گفتگو با خبرنگار صبح الوند با اشاره به دغدغه و نگرانی مقام معظم رهبری در بحث نفوذ و استکبار ستیزی گفت: دراوایل سال 94 که در فضای بعد از برجام و فضای مذاکرات بودیم و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری و روند کاری وکم کاری دولت دراین زمینه سبب ایجاد جبهه مردمی استکبار ستیزی در همدان  شد.

 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی استکبار ستیزی  افزود: به این علت یک سری ازفعالین فرهنگی شهر به این نتیجه رسیدند که همایشی باعنوان مرگ بر آمریکا در سطح شهر همدان با ماهیتی کاملا استکبارستیزانه و با توجه به آرمانها و پارامترهای انقلاب اسلامی برگزار کنند.

 

وی  ادامه داد: به لطف خدا این همایش به صورت  موفقیت آمیزی برگزار و زمینه ای  برای ادامه فعالیتهای این جبهه مردمی به صورت منسجم و پایدارتر در طول سال شد.

 

موسیوند با انتقاد از اظهار نظر مسئولین راجع به ماهیت جبهه مردمی استکبار ستیزی همدان گفت: برای چندمین بار باید عرض کنیم که این جبهه کاملا مردمی و متشکل از تشکل های دانشجویی،  سازمان های مردم نهاد، فعالین دانشجویی، فعالین فرهنگی است که این مجموعه و  فعالیتهای آن  را پیگیری می کنند و به هیچ جناح و جریانی سیاسی وابستگی ندارد.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر کسی مدعی است که این جبهه وابستگی جناحی و سیاسی دارد بیاید اثبات کند  زیرا این حاشیه سازی و شبه پراکنی دور از اخلاق است .

 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی استکبار ستیزی  در همدان ضمن تاکید مجدد به اظهار نظر بعضی از مسئولین قبل ازبرگزاری مراسم گفت: برنامه های این جبهه مشخص است و اگر این برنامه سیاسی، جناحی است بیایند بیان کنند و لاقر بگذارند برنامه تشکیل شود سپس اظهار نظر بنمایند.

 

وی با اشاره به اینکه همه افرادی که در داخل فضای انقلاب مشغول به کار هستندعلیه استکبار باید فعالیت نمایند افزود: همانطور که از عنوان این جبهه بر می آید شامل همه افراد فعال در فضای انقلابی می شود حال چرا برداشت سیاسی یا جریانی از این جبهه  شده است؟

 

استکبار تنها سود برنده  دوقطبی سازی در همایش استکبار ستیزی

موسیوند تاکید کرد: این یک دوقطبی سازی به دور ازاخلاق است  و از این امر جایی به غیر از استکبار فایده نمی برد .

 

وی با اشاره به برگزاری دومین همایش استکبار ستیزی در همدان گفت: این همایش بعد از نماز مغرب و عشا در 23 مرداد ماه روز مقاومت اسلامی و شب میلاد امام رضا (ع) با سخنرانی  سید عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما و اجرای زنده حامد زمانی خواننده انقلابی در مکان باغ موزه همدان برگزارخواهد شد.

 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی استکبار ستیزی  در همدان جبهه مردمی استکبار ستیزی را متولی اصلی این برنامه دانست و افزود: باغ موزه دفاع مقدس فقط مکان را دراختیار ما گذاشته است و برای برگزاری  برنامه در فضای باز نیاز به مجوز نداشته ایم و فقط جهت تامین امنیت یک سری هماهنگی با فرمانداری طی یک نامه رسمی  صورت گرفته است.

 

وی در پایان  با دعوت رسمی از تمامی مسئولین جهت شرکت در این مراسم اظهار کرد: این یک همایش برای انقلاب اسلامی است و موضع استکبار ستیزی دارد  و علی الخصوص مسئولین  استانداری همنوا و همدل با مردم در این همایش شرکت و عامل تفرقه را ازبین برده و  سبب ایجاد تجلی وحدت در جامعه  شوند.

 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان