اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. مرداد 1395 - 13:56   |   کد مطلب: 19393
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان از برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی «کیف، کفش و چرم» در همدان خبر داد و گفت: این نمایشگاه ۲۰ تا ۲۲ مرداد ماه در هتل باباطاهر همدان دایر می شود.

احمد گازرانی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند، ضمن اشاره به درخواست از دولت جهت حمایت از بحث اشتغال و کارآفرینی گفت:  هم اکنون  اتحادیه ها و بخش خصوصی هزینه های نمایشگاه را متقبل شده اند.

 

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان اظهار کرد: در حال حاضربیش از یک هزار نفر در زمینه تولید کیف و کفش و چرم همدان فعال هستند و ۶۷۰ تولیدی کفش زنانه و ۲۲۵ تولیدی کیف و ساک چرم در استان همدان فعالیت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه صنعت چرم همدان به دلیل کم کاری برخی از مسئولین به فراموشی سپرده شده بود اظهار کرد: خوشبختانه از سال 93 به بعد توانستیم با احیای این صنعت جان تازه ای به آن بدهیم.

 

وی هدف از شرکت در این نمایشگاه تخصصی را شناساندن تولیدات چرم همدان به مصرف کنندگان و همچنین کشورهای دیگردانست و اظهار کرد: متاسفانه ما شاهد آن هستیم که خیلی از تولیدات چرمی همدان با برندهای استانهای دیگر به فروش می رسد.

 

گازرانی با اعلام اینکه امسال 61 واحد تولیدی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت گفت: 31 واحد تولیدی استان همدان، 14 تولیدکننده از استان آذربایجان شرقی و 16 برند از شهرهای مختلف چون قم، مشهد، اصفهان و تهران در این نمایشگاه حاضر می‌شوند.

 

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان بیان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 20 الی 22 مرداد ماه سالجاری از ساعت 16 الی 22 در هتل بین‌المللی باباطاهر برگزار می‌شود

 

وی در پایان گفت:  روز جمعه 21 مردادماه هم سال 10 صبح همایش ملی با حضور مسئولین کشوری و استانی در این محل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان