اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مرداد 1395 - 8:55   |   کد مطلب: 19338
رئيس پليس امنيت عمومي انتظامي استان همدان از اجراي طرح پاکسازي صنوف و اماکن عمومي از مصاديق ناهنجاي هاي اجتماعي و اخلاقي در همدان خبر داد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ احمد رحيمي گفت: در راستاي ارتقا امنيت اخلاقي و اجتماعي در اماکن عمومي و مقابله با مظاهر علني فساد، پليس امنيت عمومي با بکارگيري اکيپ هاي مجرب به اجراي اين طرح به مدت 4 روز اقدام کرد.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه در اجراي اين طرح 7 هزار و 48 واحد هاي صنفي در رسته هاي شغلي مختلف در واحدهاي صنفي و اماکن عمومي شهر همدان به شکل محسوس و نامحسوس تحت کنترل و نظارت قرار گرفتند بيان داشت: در اجراي اين طرح 306 صنف متخلف اخطار پلمپ دريافت کردند و یک هزار و 505 مورد تذكر شفاهي و 106 واحد صنفی به دليل عدم رعايت ضوابط انتظامي و قانون نظام صنفي پلمپ شد.

سرهنگ رحيمي اظهار داشت: ضمن ملزم نمودن کليه متصديان صنوف به رعايت شئونات اسلامي، مقررات و آئين نامه نظارت بر اماکن عمومي از آنها تعهدات لازم اخذ و با خاطيان برابر قانون و مقررات برخورد شد.

وي افزود: در اجراي اين طرح 5 هزار و 124 ثوب البسه به همراه 4 هزار و 239 قطعه صور نامتعارف و منقوش به تصاوير غير مجاز به همراه 18 هزار و 740 نخ سیگار قاچاق و همچنین 3 هزار و 162 عدد انواع دارو و لوازم آرایشی غیرمجاز جمع آوري شد.

وي كشف 14 دستگاه موتورسیکلت و تعدادی لوازم خانگی و صوتی تصویری و همچنین 510 عدد قلیان غير مجاز را از ديگر نتايج اين طرح عنوان کرد و افزود: اجراي اين گونه طرح ها همچنان ادامه دارد.

رئيس پليس امنيت عمومي انتظامي استان همدان در پايان با قدراني از همکاري خوب مردم با پليس در انجام ماموريت ها از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان