اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مرداد 1395 - 22:46   |   کد مطلب: 19333
رامین رضاییان بعد از جلسه طولانی با سرپرست این باشگاه با امیدواری به ۴۸ ساعت آینده که زمان اعلام نظر باشگاه مشخص شده نگاه می کند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ورزش سه، مدافع ملی پوش پرسپولیس بعد از خروج از باشگاه در گفتگویی با "ورزش سه" از شرایط جلسه اش با پرسپولیس گفت و ابراز امیدواری کرد طاهری با نگاه پدرانه خود او را مورد عفو قرار دهد. رضاییان در مورد شرایط این جلسه گفت: صحبت کردیم، صحبت های خوبی نیز بود. به آقای طاهری اختیار تام دادم تا تصمیم نهایی در این باره را بگیرد. ان شاالله هر تصمیمی که می گیرند خیر باشد.

وی ادامه داد: امروز به همراه پدرم در جلسه با کمیته انضباطی و بعد از آن با آقای طاهری حضور یافتم. صحبت های خوبی در این جلسه انجام شد و من نیز واقعیت ها را گفتم تا سوتفاهم های به وجود آمده برطرف شود. برای من همیشه پرسپولیس مهم بوده و در اولویت قرار داشته و دارد و به همین منظور به آقای طاهری اختیار تام دادم تا هر تصمیمی که می خواهند درباره من بگیرند و البته امیدوارم با نگاه پدرانه ایشان این تصمیم به سودم باشد.

رضاییان در مورد اینکه در با پایان این جلسه چقدر امیدوار است که نظر باشگاه منتهی به بازگشت او شود گفت: همه چیز را به خدا و بعد از آن به مسوولان پرسپولیس و شخص آقای طاهری واگذار کرده ام و اکنون تنها می توانم ابراز امیدواری کنم تصمیمی گرفته شود که به صلاحم باشد. اعلام شده تا دو روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد و در این باره تصمیم خواهند گرفت و من امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد.

او در واکنش به این سوال که برانکو طی روزهای اخیر با ابراز گلایه از او عنوان کرده نیازی به این بازیکن ندارد گفت: آقای برانکو حق دارد از دست من گله داشته باشد و ناراحت باشد. به هرحال من فصل خوبی را در کنار ایشان پشت سر گذاشتم و اتفاقات بزرگ زندگی حرفه ای ام را به ایشان مدیون هستم. آقای برانکو هر حرفی بزند حق ایشان است و امیدوارم فرصتی داده شود تا بتوانم بار دیگر با پیراهن مقدس پرسپولیس دینم را به ایشان ادا کنم و گذشته را جبران کنم. مطمئن باشید انگیزه فوق العاده ای دارم و امیدوارم آقای برانکو و طاهری با نگاه بزرگوارانه و پدرانه خود مرا مورد لطف قرار دهند فرصت مجددی به من داده شود.

رضاییان در پایان گفت: از هواداران پرسپولیس نیز بار دیگر عذر می خواهم و امیدوارم برادر کوچک خود را ببخشند و قسم می خورم تمام تلاشم را در صورت بازگشت به این تیم به کار گیرم تا بهتر از گذشته برای پرسپولیس بازی کنم. باز هم امیدوارم طی روزهای آینده تصمیمی گرفته شود که بتوانم گذشته را جبران کنم و با نگاه پدرانه آقایان طاهری و برانکو به این مساله ایمان دارم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان