اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مرداد 1395 - 9:52   |   کد مطلب: 19207
یک روزنامه آمریکایی طی دو روز متوالی اقدام به انتشار عکس‌های برهنه همسر دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه این کشور کرد.

به گزارش صبح الوند، خبرگزاری فرانسه نوشت: روزنامه "نیویورک پست" آمریکا برای دومین روز متوالی اقدام به چاپ کردن عکس‌های برهنه ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ و بانوی اول احتمالی بعدی آمریکا کرد.

 
این روزنامه اعلام کرده این عکس ها متعلق به حدود 20 سال پیش و زمانی است که همسر ترامپ به عنوان مدل برهنه برای مجلات بزرگسالان فعالیت داشت.
 
نشریه نیویورک پست برای یکی از این عکس‌ها نیز این تیتر را به کار برده است: " عشق‌بازی با ترامپ"!
 

به گزارش مشرق، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به انتشار این عکس‌ها از آن با عنوان "تجلی از بدن انسان" یاد کرد و اعلام کرد نامزد جمهوری‌خواه بابت انتشار این تصاویر در روزنامه نیویورک پست آشفته و ناراحت نیست.

"جیسون میلر" مشاور ترامپ، با اشاره به این موضوع که عکس‌های منتشرشده مربوط به 20 سال قبل و پیش از آشنایی ملانیا و دونالد ترامپ بازمی‌گردد، به شبکه سی‌ان‌ان گفت: این عکس‌ها تجلی هنرمندانه از بدن انسان است. چیزی شرم‌آور در مورد این عکس‌ها وجود ندارد. او زنی زیباست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتشار این تصاویر موجب ناراحتی ترامپ شده است، گفت: نامزد حزب جمهوری‌خواه تمرکز خود را بر امور کشوری گذاشته است چیزی که کاملاً مورد نیاز است.

در ماه مارس (حدود شش ماه قبل)، ترامپ تصویر از "هایدی" همسر تد کروز از رقبای انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه در حساب توییتری خود منتشر کرد. در اقدامی تلافی‌جویانه نیز کمپین انتخاباتی تد کروز تصویری برهنه از همسر ترامپ روی چرم میش را منتشر کردند که بارها بازتوییت شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان