اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. مرداد 1395 - 15:45   |   کد مطلب: 19177
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از پرداخت 364 فقره جهیزیه به مددجویان تحت حمایت این نهاد در 4 ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش صبح الوند،  جعفر هاشمی با اشاره به اینکه در 4 ماهه اول امسال در قالب جهیزیه مددجویی و ازدواج مجدد بانوان مبلغ 9 میلیارد و 100 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، افزود: این اقدام در راستای کمک به ازدواج نیازمندان به ویژه جوانان تحت حمایت انجام شده است.

وی اظهار کرد: در این راستا تعداد 57 فقره وام با اعتبار یک میلیارد و 710 میلیون ریال از منابع داخلی امداد و منابع بانکی به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

هاشمی با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه و ازدواج به نیازمندان جامعه در راستای مرتفع شدن مشکلات مالی فرزندان مددجوی در شرف ازدواج است، گفت: این کمک هزینه ها در قالب تامین جهیزیه دختران تحت حمایت، هدیه ازدواج پسران مددجو و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت می باشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه تأمین مخارج ازدواج و جهیزیه یکی از مهم ترین دغدغه های نیازمندان در شرف ازدواج محسوب می شود، تصریح کرد: کمیته امداد با حمایت و کمک خیرین می تواند خدمات بهتری به این قشر از جامعه ارائه دهد و زمینه تشکیل زندگی مشترک این مددجویان را فراهم کند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون در راستای توانمندی خانواده ها و بمنظور استفاده از تسهیلات معافیت سربازی تعداد 51 نفر از مشمولین فرزندان تحت حمایت این نهاد به حوزه نظام وظیفه همدان معرفی شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان