اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. مرداد 1395 - 8:45   |   کد مطلب: 19160
معاون سياسي امنيتي استانداري همدان گفت: اينکه امروز حماسه هاي دوران دفاع مقدس به عنوان سند افتخار تاريخ شکوهمند انقلاب اسلامي ماندگار شده، مرهون تاريخ نگاري و ايثار خبرنگاران در کنار رزمندگان و ايثارگران است.

به گزارش صبح الوند، محمد ابراهيم الهي تبار در ستاد بزرگداشت هفته دولت با گراميداشت ياد و خاطر شهيد محمود صارمي و تبريک هفته خبرنگار اظهار کرد: آثار، تصاوير و اخبار به جا مانده از رشادت هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس حاصل خون خبرنگاران شهيد و ايثارگر است و بايد مقام اهل قلم وخبرنگاران را ارج نهاد.

وي اظهار کرد: خبرنگاران در سخت ترين شرايط با حضور در کنار ديگر رزمندگان دفاع مقدس، رشادت و دلاورمرديهاي اين عزيزان را ثبت و به تصوير کشيدند.

وي اضافه کرد: امروز نيز خبرنگاراني همانند شهيد صارمي در خطرناک ترين نقاط حاضر شده تا بتوانند اخبار و اطلاعات را به مردم اطلاع رساني کنند.

معاون سياسي امنيتي استانداري همدان ابراز اميدواري کرد: خبرنگاران همانند گذشته در راستاي خدمت به نظام قلم ها را برداشته و اين مسير را پررونق و شتاب تر از گذشته بپيمايند.

شهيد صارمي خبرنگار و مسوول خبرگزاري جمهوري اسلامي در افغانستان در 17 مرداد 1377 بعداز دو سال ماموريت در اين سرزمين آشوب زده به دست گروهک طالبان به شهادت رسيد

به اين مناسبت 17 مرداد ماه در تقويم ملي به نام روز خبرنگار نامگذاري شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان