اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مرداد 1395 - 10:04   |   کد مطلب: 19143
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات مرصاد بهترین معرکه و فرصت برای انهدام منافقین بود.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، سردار علی فضلی عصر امروز در مراسم خاکسپاری پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس در اردوگاه ابوذر همدان با سلام و درود بر تمام شهدای اسلام تاکنون اظهار کرد: ایران اسلامی چند حادثه بزرگ را به عنوان آزمایش بزرگ از سر گذرانده که یکی از این آزمایش‌ها مربوط به هشت سال دفاع و ایستادگی در مقابل رژیم بعثی عراق با حمایت استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به خاطر حفظ انقلاب اسلامی مجبور به پذیرش قطعنامه 598 شد و در هنگام پذیرفتن این قطعنامه این تعبیر را به کار برد که جام زهر نوشیده‌ام، گفت: بعد از پذیرش قطعنامه رژیم بعثی دست از تحرکات خود علیه ایران اسلامی برنداشت و چندین مورد حمله به جنوب و جنوب غرب را آغاز کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: بعد از ایستادگی مجدد رزمندگان ایران اسلامی در مقابل حملات رژیم بعثی دشمن با هماهنگی منافقین وارد کار شد و در قالب ارتش آزادی‌بخش منافقین عملیاتی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرد به طوری که درصدد بودند با پیشروی از طریق کرمانشاه، همدان و قزوین خود را به تهران برسانند و زمینه سقوط جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

وی با اشاره به جلوگیری از پیشروی منافقین در عملیات مرصاد گفت: هیچ فرصتی بهتر از عملیات مرصاد برای انهدام منافقین پیدا نمی‌‌کردیم که قریب به 4 هزار و 800 نفر از منافقین و رژیم بعث در این عملیات کشته و زخمی شدند.

سردار فضلی با بیان اینکه در روز شهادت امام صادق(ع) در حضور دو شهید گمنام در پایگاه ابوذر شاهد هستیم که خون‌های شهدا، انقلاب اسلامی را تغذیه کرده است افزود: امروز الگوی مقاومت در سوریه، عراق، یمن و سایر بلاد همین الگوی دفاع مقدس، رزمندگان و شهداست که در دفاع از دین خدا کوتاهی نکردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز رزمندگان در دفاع از حرمین شریفین که حاصل آتش نفاق،‌ عناد و کفر است بسیج شده‌اند و دفاع اسلامی آنها را عاجز و خرد کرده است.

وی به آزمون سوم مردم اشاره کرد و ادامه داد:‌ شما در استان ولایتمدار همدان امروز میهمان هفت شهید بودید که این میزبانی آزمون سوم شماست و هزاران نفر از زنان و مردان، پیر و جوان، خانواده شهدا و نمایندگان مجلس در این مراسم حضور یافتند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: امروز توفیق ادامه راه سازنده شهدا را امت امام انتخاب کردند و هر روز در گوشه گوشه ایران شهدای مدافع حرم در دفاع از دین خدا داریم و به فرموده رهبر کبیر انقلاب این شهدا امام زادگان عشقند و باید هوشمند باشیم و این شهدا را تنها نگذاریم.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت شهدای گمنام در میدان میشان همدان مناسب نیست، بیان کرد: امروز در میدان میشان حضور یافتم و وضعیت یادمان شهدای دفن شده در این مراسم را مناسب ندیدم.

سردار فضلی با بیان اینکه باید آرمان شهدا را منتشر کنیم، تصریح کرد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین ما، امام، مرجع و شهداست و این هدف را با ماهواره و برنامه‌های ماهواره‌ای به ویژه در جوانان دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان