اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. مرداد 1395 - 7:09   |   کد مطلب: 19099
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه؛
دشمن شناسی از ویژگی ها شهدا بود
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش مهم دشمن شناسی در عصر حاضر گفت: دشمن شناسی از ویژگی های شهدا است و ما باید با وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری مراقب ترفندهای دشمن باشیم.

به گزارش صبح الوند، سردار عبدالله عراقی در یادواره سردار شهید سعید قهاری سعید در باغ موزه دفاع مقدس همدان اظهار کرد: شهیدان مومنان مخلصی بودند که با خدای خود عهد و پیمان بستند و تا آخرین لحظه پایبند به تعهدات خود ایستادند.

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به فداکاری های شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم به دنبال قرار گیری در خط شهدا و شهادت هستند.

 

وی اظهار کرد: با تجدید  بیعت با شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم باید راه آنان را ادامه دهیم تا به سعادت برسیم زیرا شهدا زنده اند و هنوز راه درست را به ما نشان می دهند.

 

عراقی تاکید کرد: حضور در محفل شهدا تقویت کننده روح و روان و توان تازه برای کار است.

 

وی در ادامه به بیان عملیات مرصاد پرداخت و اظهار کرد:  پس از پذیرش قطعنامه 598، منافقین در صصد براندازی نظام برامدند که با به لطف خدا و رشادت های رزمندگان اسلام موفق بها دادن تلفات سنگین موفق به انجام این کار نشدند.

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: این پیروزی تلخی جام زهری که مردم و امام خمینی (ره) در قطعنامه 598 نوشیدند را به کام همه ما شیرین کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به شخصیت سردار شهید قهاری سعید، او را شخصیتی ساده زیست  دانست که همیشه در تلاش انجام کار برای رضای خدا و گمنام بودن بود و که سرانجام بعد از یک سال  پس از برگزاری کنگره شهدای یزد به آرزوی همیشگی خود رسید.

 

عراقی با اشاره به وجود گروهای  تکفیری  خاطر نشان کرد: این گروها توسط وهابیت به دنبال ایجاد اسلام ساختگی و ترس دربین مردم هستند و اهداف استکبار جهانی را پیگیری می کنند.

 

وی  با بیان  اینکه  در عصر حاضر باید دشمن شناسی، تقوا و بصیرت را باید سرلوحه خود قرار دهیم  گفت: با وجود آنکه دشمنان ما را تحت فشار قرار داده اند به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی در مسیر اقتدارو پایداری است.

 

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه دشمن شناسی را از ویژگی های شهدا دانست  و گفت: ما باید با وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری مراقب ترفندهای دشمن باشیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان