اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مرداد 1395 - 18:48   |   کد مطلب: 19094
ارتش سوریه با تسلط بر مواضع جدید در طول جاده کاستلو، زمینه پیشروی به شمال غرب حلب را فراهم کرده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یگان هایی از ارتش سوریه و نیروهای همپیمان با تسلط بر منطقه گردشگری کاستیلو واقع در شمال شهر حلب و همچنین  12 کارگاه در منطقه لیرمون به طرف پایگاه های افراد مسلح در منطقه بنی زید و دوار اللیرمون پیشروی کردند.
 یک منبع میدانی اعلام کرد نیروهای ارتش بر منطقه گردشگری کاستیلو و مناطق شرقی شهر حلب از جمله منطقه کفر حمره، حریتان، عندان مسلط شدند و زمینه آزاد سازی مسیرهای پشتیبانی و تدارکاتی تروریست های مسلح بین بنی زید و بخش شمالی را فراهم کردند و به دوار اللیرمون نیز نزدیک شدند.
بنابر گزارش منابع میدانی نیروهای ارتش سوریه همچنین در منطقه حوش الفاره در غوطه شرقی واقع در ریف دمشق پیشروی کردند.
 خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در شهر حلب سوریه با اعلام پیشروی یگان هایی از ارتش در حلب  گفت: ارتش سوریه از سیاست کنترل تدریجی بر مناطق مختلف در استان حلب به مرحله سیاست پیشروی سریع منتقل شد.
ارتش سوریه همزمان در داخل شهر حلب پیشروی کرد و با تسلط بر ترمینال لیرمون به جاده کاستلو رسید و یگان هایی از ارتش هم از مناطق اطراف شهر حلب پیشروی کردند تا کنترل منطقه تفریحی کاستلو را در دست بگیرند.
ارتش سوریه با تسلط بر مواضع جدید در طول جاده کاستلو، زمینه پیشروی به طرف محله بنی زید در شمال غرب حلب را فراهم کرده است.
ارتش سوریه همچنین می تواند به طرف پایگاه های اصلی جبهه النصره در شمال استان حلب از جمله کفرحمره و حریتان پیشروی کند.
افراد مسلح در محله «جمعیت الزهراء» در غرب شهر حلب از طرف شمال، شرق و جنوب در تیررس ارتش سوریه قرار گرفتند.
محمد کمال الجفا تحلیلگر مسایل نظامی به المیادین گفت:«ارتش سوریه با رسیدن به منطقه تفریحی کاستلو، اکنون همه محورها را در تیررس آتش خود قرار داده است و می تواند جبهه های جدیدی را در محور شمالی از جمله حریتان، الحیان و عندان باز کند.  
اکنون می توان گفت شمارش معکوس رهایی شهر حلب از دست گروه های تروریست مسلح آزاد شده است و پنج سال قتل و ویرانی در شهر حلب پایان خواهد یافت».

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان