اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. مرداد 1395 - 15:03   |   کد مطلب: 19089
در مراسمی با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از داوران سی و چهارمین دوره ی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور تجلیل شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از پانا، در این مراسم محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال ورقی دیگری از اوراق مسابقات قرآن دانش آموزان کشور در همدان رقم زده شد.
وی افزود: فعالیت های آموزش و پرورش به ویژه فعالیت های قرآنی این نهاد با توجه به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در سال جاری برگزار شده است .
مسیب زاده تصریح کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی دانش آموزان سراسر کشور نیروها و عوامل اجرایی وزارت خانه آموزش و پرورش با وجود تمام در امر خدمت رسانی تلاش بی شائبه ای داشتند.

وی با بیان این که امسال آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه در امر برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: شاهد حضور ناظرین از سازمان اوقاف و امور خیریه در این دوره از مسابقات بودیم.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش کشور ایران نخستین کشور در برگزاری مسابقات قرآنی بوده است و پس از آن کشور امارات در این مهم کوشیده است.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان