اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. مرداد 1395 - 19:08   |   کد مطلب: 19078
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه داعش و تکفیری‌ها برای ما عددی نیستند و ترس و واهمه‎ای از آنها نداریم، گفت: ترس و واهمه ما از اظهارات برخی در داخل کشور، وضعیت حجاب و زخم زبان‎هایی است که به ما می‌زنند.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، سردار مهدی فرجی  در دوره طرح امام خمینی (ره) (طرح ولایت) در دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه متاسفانه نه به دفاع مقدس در حد و اندازه هشت سال دلاوری‌های جوانان کار شده و نه امروز بر روی جبهه مقاومت زیاد کار می‌شود، اظهار کرد: شما جوانان باید در این عرصه‌ها وارد شوید و واقعیت‌های این نسل‌های انقلاب را برای همگان تصریح کنید.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت حضور جوانان در جبهه مقاومت برای همگان ثابت نشده است، افزود: برخی مسؤولان از دادن یک واکسن کزاز و مننژیت به نیروهای مدافعان حرم دریغ می‌کنند این در حالی است که نیروهای تکفیری با ورود به سوریه بین 18 تا 21 واکسن تزریق می‌کنند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: با چنین شرایطی در این برهه حساس در حال مقابله با تکفیری‌ها هستیم که عده‌ای در مجلس‌هایی انگ بریده شدن از زندگی و دریافت دلارهای آنچنانی به مدافعان حرم می‌زنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه جوانان دهه شصتی ما با شهادت خود پدران خود را سرافراز می‎کردند این در حالی است که جوانان این نسل خودشان پدر هستند، گفت: تعصب خاصی بر روی جوانان دهه 60 و دلاوری‎هایشان داریم اما جوانان این نسل هم در این برهه ثابت کردند که دست کمی از جوانان و پاسداران دهه 60 ندارند.

وی ادامه داد: ما برای نگهداری از تمدن و تاریخ خود یک سازمان داریم آیا شهدای ما جزو تاریخ ما نیستند؟ من با این سازمان‌ها مشکلی ندارم و باید تاریخ و تمدن خود را نگهداری کنیم، ولی آیا پیکر و استخوان‎های یک شخص که در طول تاریخ گرانمایه‌ترین داشته‎اش را داشته است کم‌تر از کاسه‎ها و سکه‌های قدیمی است؟

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان به تریبون‌های آزاد اشاره کرد و گفت: نگذارید و اجازه ندهید در هر مکانی و در دانشگاه‎ها به نام تریبون آزاد، شهدا را مورد هجمه قرار دهند و با ارزش‌های انقلاب بازی کنند.

وی با بیان اینکه داعشی‌ها و تکفیری‌ها برای ما عددی نیستند و ترس و واهمه‎ای از آنها نداریم گفت: ترس و واهمه ما از اظهارات برخی در داخل کشور، وضعیت حجاب و زخم زبان‎هایی است که به ما می‌زنند.

فرجی از امکانات تکفیری‌ها و کمک‌های نظامی که به آن‌ها می‌شود سخن راند و افزود: آن‌ها برای به شهادت رساندن نیروهای ما دست به هر کاری می‌زنند و حاضرند برای هر یک از نیروهای ما از یک موشک 800 میلیون تومانی استفاده کنند، همانطور که دیدیم سه شهید استان همدان را با موشک به شهادت رسانده‌اند.

انتهای پیام /

دیدگاه‌ها

خدا قوت سردار

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان