اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1395 - 16:15   |   کد مطلب: 19054
حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی آخرین وضعیت پرونده پزشکی عباس کیارستمی اعلام کرد.

به گزارش صبح الوند به نقل از شبستان، حجت‌الله ایوبی بعد از پایان جلسه با مدیران کل ارشاد استان‌ها در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان در خصوص افشای فیشهای حقوقی مدیران سابق سینمایی و واکنش ها گفت: بنا به دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیگر در خصوص فیشهای حقوقی سخنی نخواهیم گفت.

رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد ادعای بهروز افخمی در برنامه هفت که گفته بود فیلم ارداتمند نازنین، بهاره، تینا با دستور وی پروانه ساخت گرفته است، گفت: من شدیداً این اظهارات را تکذیب می‌کنم و این حرف‌ها صحت ندارد و اینکه گفته شده که من از دادن پروانه ساخت به این فیلم پشیمان شده‌ام درست نیست. گرچه هنوز هم می گویم که این فیلم را ندیده‌ام.

ایوبی تاکید کرد: ما یک شورای پروانه ساخت و پروانه نمایش داریم که آنها تصمیم‌گیرنده نهایی هستند و نظر دادن من و دیده شدن یک فیلم توسط من و یا دیده نشدن آن هیچ تاثیری ندارد.

رئیس سازمان سینمایی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که تیم شورای پروانه نمایش جدید سخت‌گیر شده‌اند، گفت: در حالی که تاکنون فقط یک جلسه توسط اعضای جدید شورای پروانه نمایش برگزار شده است  پ، چطور چنین قضاوتی مکن است؟!

رئیس سازمان سینمایی در انتها در پاسخ به سوالی پیرامون آخرین وضعیت پرونده پزشکی عباس کیارستمی گفت: پرونده پزشکی عباس کیارستمی را به صورت جدی تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم. بر  همین اساس جلساتی درباره این پرونده با همکاری وزارت بهداشت تشکیل شده است و من منتظر برگزاری ادامه جلسات هستیم و حتی شب گذشته نیز با دکتر زالی پیرامون این پرونده دوباره صحبت کردم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان