اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1395 - 10:12   |   کد مطلب: 19050
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از برگزاری آزمون استخدامی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، حبیب معصومی از انجام 3 هزار و 396 مأموریت اورژانسی در ماه گذشته در همدان خبر داد و اظهار کرد: در این مدت 22 مأموریت حادثه ویژه انجام شد که گزارش تمام حوادث برای مرکز «ای او سی» وزارت بهداشت اعلام شد.

وی با اشاره به انجام 2 هزار و 426 مأموریت شهری در همدان، خاطرنشان کرد: 849 مأموریت جاده‌ای نیز در این مدت انجام شده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه در ماه گذشته 121 مورد مأموریت بین مراکز انجام شد، گفت: در این مدت هشت مأموریت اورژانس هوایی نیز صورت گرفت.

وی به پیگیری ساخت پد بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان کبودراهنگ اشاره کرد و افزود: این موضوع با پیگیری‌های صورت گرفته به مرحله اجرا رسید.

معصومی با اشاره به تعامل صورت گرفته با اداره راه و شهرسازی در زمینه همکاری آنها برای ایجاد پد هلیکوپتر در جاده‌های کوهستانی گفت: ماه گذشته 10 آمبولانس قدیمی مرکز از رده خارج و به مراکز تابعیت دانشگاه علوم پزشکی اهدا شد.

وی با بیان اینکه 4 آمبولانس نیز در قالب مزایده قرار گرفت، افزود: این اقدامات بر اساس سهمیه آمبولانس‌های جدیدی است که وزارت بهداشت اختصاص داده و آمبولانس‌های قدیمی از رده خارج می‌شوند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به توزیع 25 قلم تجهیزات پیش بیمارستانی در بین مناطق 9 گانه، گفت: ماه گذشته دوره آموزش اورژانس هوایی مجدد در همه شهرستان‌ها برگزار شد.

وی از برگزاری آزمون استخدامی استانی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی در شهریور ماه امسال خبر داد و افزود: مجوز جذب 96 نفر از طریق وزارتخانه داده شده که با برگزاری آزمون این نیروها جذب خواهند شد.

معصومی با بیان اینکه مهمترین کار صورت گرفته در ماه گذشته این بود که از طریق ظرفیت IT دانشگاه توانستیم با همکاری مخابرات شهرستان همدان لینک ارتباط 118 و 115 را برقرار کنیم، گفت: مزیت این لینک این است که فردی که از طریق شماره ثابت با مرکز 115 تماس می‌گیرد، آدرس محل او در سامانه ثبت شود که این امر باعث می‌شود اپراتورها به راحتی تماس‌های مزاحم را از غیر مزاحم تشخیص دهند.

وی ادامه داد: از طریق این لینک حتی می‌توان آدرس برخی از افراد که در هنگام تماس دچار اضطراب شده‌اند و نمی‌توانند آدرس دقیق را اعلام کنند به دست آورد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه در این زمینه نیاز است شرکت مخابرات آدرس‌ها را به روز کند، افزود: انتظار داریم آدرس‌ها بر اساس کد پستی به روز شود تا با آدرس قدیم مواجه نشویم.

وی با اشاره به اینکه در راستای افزایش سطح تندرستی پرسنل 10 قلم وسیله ورزشی تهیه و به همه پایگاه‌ها تحویل داده شد، گفت: افتتاح چهار پایگاه جدید مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی در هفته دولت در دستور کار قرار دارد که این پایگاه‌ها در حال تکمیل است.

معصومی در پایان به چاپ و توزیع پنج عنوان پمفلت به تیراژ 5 هزار متر اشاره کرد و افزود: 50 جلد کتاب در حوزه بحران نیز ماه گذشته تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان