اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1395 - 9:49   |   کد مطلب: 19043
در یک گفت و گوی مجازی گروه تلگرامی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه شرکت‌های پدیده، مطالبی را در خصوص پدیده شاندیز عنوان کرد

به گزارش صبح الوند به نقل از قدس آنلاین، علی حامد مقدم با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته، اظهار کرد: مجموعه این حمایت‌ها به گونه‌ای بوده است که به ما ثابت شده که نظام، قصد بلند کردن و حرکت دادن پروژه را دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت پدیده بیش از  136 هزار سهامدار دارد، افزود: ارزش کل پروژه بر مبنای قیمت کارشناسی شده کارشناسان خبره و منتخب قوه قضاییه، هر سهم 4985تومان بوده که البته این نرخ حداقلی ارزیابی شده بود. تعداد سهام شرکت نیز معادل یک میلیارد و 875 میلیون سهم است که با آن ارزش کل مجموعه مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پدیده در حال تبدیل شدن به سهامی عام است، از این رو این شرکت باید همچون سایر شرکت‌های سهامی عام برای نقل وانتقال سهام تحت نظارت بورس فعالیت کند و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، هر چند حداقل 6 ماه برای ورود شرکت به فرابورس زمان نیاز است، اما فرآیندهای نقل و انتقال سهام تحت نظارت بورس بزودی آغاز خواهد شد.

 

راه اندازی بخش جدید سایت پدیده

وی اضافه کرد: بخش جدید سایت پدیده که به منظور اعلام صورت وضعیت سهامداران طراحی شده است تا پایان هفته جاری در معرض استفاده سهامداران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر مجلس در بحث پدیده از نمایندگان خواست، این شرکت مردمی را در راه اندازی کنسرسیوم بانکی یاری دهند.

وی با بیان اینکه ساخت و سازها با ورود سرمایه گذاران بزودی آغاز خواهد شد، افزود: فرآیند انتخاب سرمایه‌گذار بسیار دشوار است، در حال حاضر نیز برای قطعی شدن سرمایه‌گذاران در حال رایزنی هستیم.

 

اقدامات انجام شده طی دوماه اخیر

وی تعیین قیمت سهام و تعدیل سهم سهامداران عمده، پیگیری ورود به بورس، پیگیری تأمین نقدینگی، پیگیری حضور سرمایه گذاران، شناسنامه دار کردن پروژه از طریق گرفتن پایان کار، حل و فصل امور پرسنلی و پرداخت‌های معوق را از دیگر اقدامات انجام شده، طی دو ماه اخیر اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان