اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مرداد 1395 - 10:40   |   کد مطلب: 19013
جلسه هم‌اندیشی شورای عالی نظارت منطقه 9 دانشگاه آزاد با حضور روسای دانشگاه‌های آزاد استان‌های همدان، مرکزی و لرستان و رئیس هیات نظارت برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، معاون هیات عالی نظارت منطقه 9 در این جلسه گفت: فعالیت‌های این هیات در سه کارگروه آموزش و پژوهش، ممیزی مالی و اقتصادی و ارتباطات و امور بین‌الملل متمرکز است.

سید علی‌اصغر تروهید افزود: در کارگروه آموزش و پژوهش مباحثی همچون نظارت بر سند آمایش رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی و تولید علم، نظارت بر تدوین آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و رویه‌های آموزشی و پژوهشی، ارزیابی میزان تحقق برنامه پنجم توسعه دانشگاه در حوزه آموزش و پژوهش، نظارت بر اهداف و اجرای برنامه ششم توسعه دانشگاه در حوزه آموزش و پژوهش، پروژه ارزیابی کیفیت آموزشی از منظر اساتید، نظارت و ارزیابی مستمر بر سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد (ساها) و نظارت بر فعالیت‌ها و برنامه‌های همه‌جانبه گسترش ارتباطات اجتماعی و اعتلای دانش و پژوهش صورت می‌پذیرید.

وی بیان کرد: نظارت و تحلیل میزان تحقق و انطباق درآمدهای غیر شهریه‌ای در محدوده سهم اعلام‌شده در برنامه‌ و بودجه از کارکردهای کارگروه ممیزی مالی و اقتصادی هیات عالی نظارت است.

تروهید گفت: کارگروه ارتباطات و امور بین‌الملل نیز نظارت بر فعالیت‌ها و برنامه‌های همه‌جانبه گسترش ارتباطات اجتماعی و اعتلای دانش و پژوهش را بر عهد دارد.

رئیس هیات عالی نظارت منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: با همفکری و تعامل دوسویه مثبت هیات عالی نظارت و مدیریت دانشگاه شاهد رشد و تعالی هرچه بهتر و بیشتر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود.

محمدعلی رنجبر افزود: با اطمینان می‌توان گفت الآن بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی چرخ صنعت کشور را در صنایع همچون نفت، پتروشیمی و صنایع مادر می‌چرخانند و این یعنی اینکه این دانشگاه توانسته به‌عنوان یک درخت تنومند انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند.

در ادامه این جلسه روسای دانشگاهی آزاد اسلامی استان‌های همدان، لرستان و مرکزی به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل دانشگاه و هیات عالی نظارت پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان