اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. تير 1395 - 8:46   |   کد مطلب: 18951
فرمانده یگان ویژه استان همدان گفت: یادواره شهدای یگان ویژه غرب کشور 17 مردادماه به میزبانی همدان برگزار می شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدمراد حسن آبادیدر جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهدای یگان ویژه همواره گمنام بودند بر این اساس برگزاری یادواره 1200 شهید یگان ویژه در مردادماه برنامه ریزی شد.
وی اضافه کرد: این یادواره در استانهای اصفهان، کرمان، البرز، آذربایجان شرقی، مازندان، مشهد(خراسان رضوی)، فارس و همدان در زمانهای مختلف در مردادماه برگزار می شود.
وی بیان کرد: یگان ویژه استان همدان در جریان برگزاری یادواره شهدای غرب کشور میزبان خانواده شهدای استانهای کرمانشاه، کردستان، مرکزی و ایلام است.
فرمانده یگان ویژه استان همدان افزود: حضور خانواده شهدای حرم، مسئولان یگان ویژه کشور، رزمندگان دفاع مقدس، خاطره گویی از برنامه های محوری این یادواره است.
سرهنگ حسن آبادی اضافه کرد: 81 شهید یگان ویژه و لشگر روح الله مربوط به استان همدان و چهار استان غربی شناسایی شدند که به خانواده آنها دیدار و سرکشی شده است.
وی اظهار کرد: امنیت حاکم در کشور را مدیون خون شهدا هستیم بر این اساس با برگزاری این یادواره درصدد شناساندن روحیه ایثار، مجاهدت و از خودگذشتگی شهدای یگان ویژه به نسل سوم انقلاب هستیم.
فرمانده یگان ویژه استان همدان گفت: نصب تصاویر شهدا در سطح شهر و مکان برگزاری یادواره، انتشار خاطره و وصایای شهدا، چاپ و رونمایی از چهارجلد کتاب حاوی وصیتنامه و دست نوشته یک هزار و 200 شهید یگان ویژه از دیگر برنامه های این یادواره است.
سرهنگ حسن آبادی اظهار کرد: یگان ویژه استان همدان 43 شهید، استان مرکزی 16 شهید، کرمانشاه 11 شهید، ایلام هفت شهید و کردستان سه شهید تقدیم این انقلاب کرده است.
وی با ذکر اینکه در این یادآواره میزبان 500 نفر هستیم گفت: این مراسم معنوی و مذهبی با حضور عموم مردم برگزار می شود.
فرمانده یگان ویژه استان همدان گفت: یگان ویژه مشت بسته ناجا بوده و علاوه بر ماموریتهای ویژه در تمامی کارهای مردم یاری ازجمله برقراری امنیت و خدمات رسانی در ماه محرم، اربعین حسینی، بروز بلایای طبیعی و امدادرسانی به حادثه دیدگان حضور دارد.
سرهنگ حسن آبادی اضافه کرد: برخورد با اشرار و اراذل و اوباش، شورشهای خیابانی از ماموریتهای اصلی یگان ویژه به شمار می رود.
وی خاطر نشان کرد: در گذشته از یگان ویژه چهره خشنی در اذهان مردم نقش بسته بود ولی با در پیش گرفتن رویکرد اجتماعی محور در این یگان، عوامل فعال در یگان ویژه همانند سایر اقشار در تمامی مناسبتها حضور دارند.
فرمانده یگان ویژه استان همدان تاکید کرد: با توجه به تجهیزات موجود در یگان ویژه می توان اذعان کرد که این یگان مقتدرترین پلیس در جهان است.
سرهنگ حسن آبادی افزود: بیشتر نیروهای یگان ویژه همدان دارای رتبه و مقام در رشته های مختلف ورزشی بوده و برخی از آنها در رقابت جهانی در خارج از کشور حضور یافتند.
همدان هشت هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان