اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. تير 1395 - 14:26   |   کد مطلب: 18932
مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: اعتبار از دست رفته تیم فوتبال پاس قابل بازگشت است و عزم یک استان را با تمام پتانسیل لازم برای رسیدن به این هدف جزم کرده ایم.

به گزارش صبح الوند، محمدتقی رحیمی در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در رساندن پاس به جایگاه واقعی به هیچ عنوان ضعف های گذشتگان را مطرح نخواهیم کرد و به گذشته کاری نداریم بلکه خرد جمعی بر این است که شروع تازه را در فوتبال ایران داشته باشیم و پاسی نو را بسازیم.
وی اضافه کرد: اینکه مسئولان اجرایی استان به ویژه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان برای حل مشکلات پاس حتی تا فدراسیون و ملاقات با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال پیش رفته است، نشان از علاقه و تعصب به فوتبال این شهر دارد منتهی نباید با تکرار اشتباه گذشتگان باعث دلسردی حمایت کنندگان شویم.
رحیمی اضافه کرد: شخصیت باشگاه پاس فراتر از لیگ دو و حتی یک است و بهترین امکانات فوتبالی در اختیار باشگاه قرار گرفته منتهی باید در سیستم مدیریتی و مالی تحولات لازم برای رسیدن به هدف که همان موفقیت پاس است، صورت بگیرد.
مدیرعامل پاس همدان خاطرنشان کرد: بومی های توانمند و دلسوز فوتبال همدان نباید گوشه نشین شوند چرا که فاصله گرفتن آنها از تیم پاس سبب شد تا شرایط دیگری بر اوضاع باشگاه رقم بخورد و انتظار داریم با تعامل و همدلی پیشکسوتان، هواداران، رسانه و مربیان بتوانیم تیمی بدون حاشیه و قدرتمند را روانه لیگ کنیم.
وی افزود: برای نخستین بار ترکیب کادر فنی تیم پاس را از مربیان کارنامه دار بومی تشکیل دادیم و از بازیکنان بومی توانمند و باتجربه نیز دعوت کردیم که برای تیم استان خود بازی کنند.
وی خاطرنشان کرد: امسال هدف ما صعود قدرتمندانه به لیگ یک است و اطمینان دارم زمانی که نتایج مطلوب کسب شود، مسوولان حمایت همه جانبه از تیم خواهند داشت.
وی گفت: موفقیت تیم پاس نیازمند اتحاد و همدلی همدانی ها است تا به همگان ثابت کنیم که فوتبال همدان می تواند از صفر شروع کند و به بهترین جایگاه ها برسد.
رحیمی تاکید کرد: ثابت می کنیم همدانی ها از همه لحاظ بهترین هستند و با مربیان با دانش و کم توقع می توانیم تیمی قدرتمند ایجاد کنیم.
وی در خصوص انتخاب رضا طلایی منش سرمربی جدید تیم پاس گفت: طلایی منش امتحان پس داده است و از مرز استرس لیگ عبور کرده و تجربه گرانبها در لیگ های کشور دارد ضمن اینکه بابک صمدیان هم از این ویژگی برخوردار بوده و همه در مسیر یک هدف مشترک پیش می روند.
وی افزود: اولویت کادر فنی بازیکنان بومی لایق است و علاقه مندم همه اعضای تیم بومی باشند اما فوتبال مرز نمی شناسد و به تصمیم کادر فنی احترام می گذارم.
وی درباره بودجه این فصل تیم پاس گفت: هنوز هیچ بودجه ای تعیین نشده اما هیات مدیره تدبیر لازم را نسبت به تامین منابع مالی دارد.
وی در پاسخ به شیوه عقد قراردادهای پاس در لیگ دسته دو گفت: نوع قراردادها طبقه بندی خواهد شد و بازیکن برحسب توانایی پول دریافت می کند.
وی افزود: هر تغییر در توان بازی اعم از عملکرد ضعیف یا مثبت در دریافتی بازیکنان تاثیر مستقیم دارد و برای نفرات کم نخواهیم گذاشت اما در مقابل هم انتظار نتایج مطلوب داریم.
وی ضمن قدردانی از سیدمحمد عیوقیان رییس هیات فوتبال استان همدان در پیگیری مسایل و مشکلات تیم پاس گفت: در راستای تحکیم همدلی و اتحاد در فوتبال همدان، تعامل دو سویه با باشگاه شهرداری برقرار کردیم تا هر دو تیم در موفقیت فوتبال همدان در لیگ دسته دو به یکدیگر کمک کنند.
وی با تاکید بر لزوم شفاف سازی مسایل مالی و مدیریتی باشگاه پاس گفت: تمامی ریز عملکرد مالی باشگاه در اختیار مسئولان و هیات فوتبال قرار خواهد گرفت ضمن اینکه گزارشی از تمامی ارکان باشگاه به صورت ماهیانه به هیات مدیره ارایه می شود.
رحیمی درباره وضعیت آکادمی باشگاه پاس گفت: در حال حاضر تصمیمی برای انتخاب مدیریت آکادمی نداریم و تمرکز ما بر تیم بزرگسالان است و آکادمی هم اکنون سرپرست دارد و از تیم های پایه خواسته ایم که حامی مالی جذب کنند.
تیم پاس امسال در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان