اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. تير 1395 - 16:10   |   کد مطلب: 18891
نماینده رشت با بیان اینکه قانون اساسی هر گونه تعرض و دست درازی به بیت المال و موجودیت کشور را جرمی بزرگ و نابخشودنی می داند، گفت: حکم اعدام بابک زنجانی مورد تایید خانه ملت است.

به گزارش صبح الوند، جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با «دیارباران» در واکنش به بررسی پرونده های اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد:  نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام ریشه دار در ارزش های اسلامی از یک قانون اساسی محکم و مدون برخوردار است.

وی با بیان اینکه قانون اساسی هر گونه تعرض و دست درازی به بیت المال و موجودیت کشور را جرمی بزرگ و نابخشودنی می داند، گفت: امثال بابک زنجانی ها و امثال این آدم ها که در طول تاریخ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهره های مختلف، خیانت های بزرگی کرده اند کم نیستند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه  هر کسی در هر لباسی که به نظام جمهوری اسلامی خیانت می کند باید به سزای خیانت خود به کشور برسد، بیان کرد: احکام صادره از قوه قضاییه مورد تایید مجلس شورای اسلامی است.

کوچکی نژاد، ابراز کرد: حکم اعدام بابک زنجانی هم از سوی ما یک حکم قاطعانه و منطقی از سوی قوه قضاییه به شمار می رود.

وی با تاکید براین نکته که برخی از مفسدین بزرگ اقتصادی دانه درشت هستند، اظهار کرد: بابک زنجانی هم از این دانه درشت هابه شمار می رود و باید به جزای کار زشت خود و خیانت به نظام جمهوری اسلامی ایران برسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان