اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. تير 1395 - 12:49   |   کد مطلب: 18798
شهردار فامنین در باره ی تکمیل پروژه ی مزار شهدای گمنام گفت: به یاد غربت شهدای بقیع، با تکمیل 90 درصدی پروژه، گلزار شهدای گمنام ، جاودانه خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، احمد محمدی راستی در گفتگو با خبرنگار آوای فامنین گفت: یادمان شهدای گمنام فامنین، در حال تکمیل شدن، توسط شهرداری در عالی ترین کیفیت مصالح، و استاندارد های فنی می باشد. این پروژه با پیشرفت فیزیکی نود درصد در حال تکمیل شدن است.

 وی با اشاره به روز تخریب مزار و غربت بقیع افزود: وقتی نام شهدای گمنام را می شنویم ناخواسته یاد غربت بقیع، تلاش ما را برای شهدای گمنام شهر فامنین،مضاعف می کند. سه شهید گمنام، از سال 90 مهمان این شهر شده اند و تا سال 94 بدون کوچکترین حرکت جهت احداث یادمان در غربت بودند، که در اواخر سال 94 با راهنمایی و ارشادات نماینده ولی فقیه در استان، حضرت آیت الله محمدی عملیات احداث یادمان، کلید خورد و در حال حاضر دارای پیشرفت نود در صد است.

 شهردار فامنین با اشاره به طرح های پیشنهادی و کار شده در بقیه شهرها اظهار کرد: معماری بنای این یادمان منحصر به فرد بوده و تنها یادمانی است که در کشور بصورت حرم احداث می شود. نکته قابل توجه صرف هزینه بسیار پایین طرح می باشد.

محمدی با بیان عملکرد شهرداری در سطح شهر و تکمیل حداکثری بلوار شهید بهرامی نیز اذعان کرد: توجه به اینکه شهرداری با خلاقیت، استفاده از بهترین مصالح و رعایت کلیه اصول فنی و معماری و طرح اسلامی، زبده ترین معماران را به کار گرفته است. با محور قراردادن فرمایش مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام شایسته ای جهت تحقق این امور بعمل آورده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از ابراز محبت مردم شهر فامنین، گفت: کف سازی ریفیوژ بلوار شهید بهرامی تحسین شهروندان  را برانگیخت. مراجعه شهروندان به شهرداری و اعلام تقدیر از فعالیت های صورت گرفته و تماس مسئولین و تحسین عملکرد همکاران شهرداری، وظیفه ما را سنگین تر می کند تا با توکل بر خدا  کار ارزشمند شهرداری در همه امور میسر شود و در رسیدن به فضایی پاک و زیبا، شهری منحصر داشته و ان شاء الله شاهد بازدید و راحتی مسافران عبوری در شهر باشیم. حمایت و همکاری مردم فهیم فامنین، زمینه ای برای ارتقاء ظاهر فیزیکی فامنین می باشد.  

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان