اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. تير 1395 - 12:43   |   کد مطلب: 18750
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از جمع آوری مبلغ 2 میلیارد و 244 میلیون ریال در قالب طرح احسان دانش آموزی توسط دانش آموزان نوعدوست این استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، جعفر چهرقانی با اشاره به اینکه کمک های جمع آوری شده امسال در طرح احسان دانش آموزی توسط دانش آموزان نوعدوست استان به همنوعان نیازمند خود نسبت به سال 94 رشد  13 درصدی داشته است، افزود: در این زمینه بالاترین رشد در سطح استان مربوط به شهرستان تویسرکان با رشد 101 درصدی نسبت به سال 94 می باشد.

 

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین طرح ها و برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان، اجرای طرح احسان دانش آموزی و توزیع قلک های جمع آوری کمک به نیازمندان در بین دانش آموزان مدارس در سطح استان با هماهنگی متولیان آموزش و پرورش می باشد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: همانند سنوات قبل در شهرستان های تابعه استان با همکاری مدیران و مربیان مدارس تعداد 168 هزار و 900 قلک احسان دانش آموزی در بیش از یک هزار و 265 مدرسه  در ماه های دی و بهمن سال 94 توزیع و در اردیبهشت ماه سال 95 قلک ها جمع آوری شد.

 

جعفر چهرقانی در ادامه خاطر نشان کرد: بخشی از کمک های جمع آوری شده با هماهنگی متولیان آموزش و پرورش به دانش آموزان نیازمند غیر تحت حمایت و همچنین بخشی نیز از سوی کمیته امداد به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد مساعدت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان