اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1395 - 8:51   |   کد مطلب: 18725
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی با بیان اینکه این جشنواره مهرماه امسال در کبودراهنگ برگزار خواهد شد، اظهار کرد: ایجاد فضایی سالم و سازنده در راستای تقویت توانایی و خلاقیت هنرمندان، ایجاد بستری مناسب برای رشد، تعالی و شناخت استعدادها و ایجاد فضای هنری برای گردهمایی هنرمندان از اهداف این جشنواره است.

 

وی شناسایی هنرمندان فعال را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در این جشنواره زمینه مناسب برای رقابتی سازنده در راستای ارتقاء سطح کیفی آثار هنری فراهم شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی استان در بخش های مختلفی برگزار می‌شود؛ افزود: طراحی، نقاشی، گرافیک، کاریکاتور و حجم سازی بخش های مختلف این جشنواره هستند.

 

عبادی تصریح کرد: انتخاب موضوع در همه بخش‌های جشنواره آزاد است؛ اما آثاری که با نگاه هنرمندان به شعار سال، انسان معاصر، ترویج فرهنگ صلح و بشردوستی، سبک زندگی، ترویج فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و ترویج نماز باشند، در اولویت ستاد برگزار جشنواره قرار خواهند گرفت.

 

وی گفت: یکم شهریورماه، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است و این جشنواره هفتم مهرماه در شهرستان کبودراهنگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان