اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. تير 1395 - 5:24   |   کد مطلب: 18698
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان
فعالیت اتوبوس های گردشگری در همدان
معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان، محمد قدیمی گفت: مجموعه ستاد استقبال از مهمانان تابستانی در ایام تعطیلات عیدفطر در مجتمع عین‌القضات برپا خواهد شد و ۴ دستگاه اتوبوس گردشگری نیز در همدان فعال می شود.

به گزارش صبح الوند، محمد قدیمی با اشاره به ایجاد آمادگی برای استقبال از مسافران و مهمانان تابستانی همدان و پیش بینی بیشتر شدن حجم مسافران همدان نسبت به سال گذشته عنوان کرد: هماهنگی های لازم برای پذیرایی از مسافران با جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، جامعه هتلداران، موسسه سیاحتی و گردشگردی علیصدر و مجموعه فرهنگی توریستی ابوذر صورت گرفته است.

معاوناجتماعی،فرهنگی وگردشگری شهرداری همدان با بیان اینکه ۴ دستگاه اتوبوس در ایام تابستان برای اجرای طرح اتوبوس گردشگری شهر در میدان عین القضات مستقر خواهند شد، ادامه داد: گزارش هایی در خصوص بازار و مراکز خواروبار فروشی همدان تهیه شده تا مسافران برای خرید مواد غذایی به مشکل برنخورند.

قدیمی با بیان اینکه هماهنگی لازم  برای نصب چادر در پارک شهروند، مادر و بوستان ارم صورت گرفته است، عنوان کرد: مجموعه فرهنگی توریستی ابوذر امسال تاسیس شد و گنجایش نصب یک هزار چادر را دارد.

قدیمی در خصوص زیبا سازی شهر همدان نیز گفت: کاشت گونه های گیاهی، اصلاح معابر و جداول در زیبا سازی شهر و همچنین در جذب گردشگری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی همچنین از اصلاح پیاده راه ها و فضا سازی در اماکن شهری خبر داد و گفت: پارک مردم در سه فاز مختلف در طی سالهای اخیر اصلاح و بازآفرینی شده است.

قدیمی با اشاره به پارک شهروند برای نصب چادر، اظهار داشت: این پارک در کنار فرودگاه در ۲.۵ هکتار آماده نصب چادرهای هلال‌احمر و چادرها به صورت مجاز است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان