اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. تير 1395 - 15:50   |   کد مطلب: 18683
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان از جذب 3 هزار و 55 حامی اکرام جهت حمایت از ایتام و خانواده های محسنین تحت حمایت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش صبح الوند،  جعفر چهرقانی با اشاره به اینکه تا 23 ماه مبارک رمضان 3 هزار و 55 حامی توسط این نهاد مقدس جهت حمایت از ایتام و خانواده های محسنین جذب شده است، افزود: از این تعداد حامی جذب شده، یک هزار و 599 حامی در قالب طرح اکرام ایتام، یک هزار و 445 حامی در قالب طرح محسنین و 11 حامی در قالب طرح شفاء (حمایت از بیماران صعب العلاج) جذب شده اند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در طول ماه مبارک رمضان برنامه های گسترده ای از جمله اطعام نیازمندان، طرح اکرام ایتام و محسنین، طرح های مفتاح الجنه و همیان مولا، تهیه سبد غذایی برای محرومان، جمع آوری زکات فطره، جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان نیازمند  را با مشارکت مدیران و مسئولان، خیرین و نیکوکاران و آحاد مردم نوعدوست استان اجرا می کند.

چهرقانی در ادامه اظهار کرد: حامیان و خیرین نیکوکار از ابتدای ماه مبارک رمضان تا 23 این ماه پر خیر و برکت به ایتام و خانواده های محسنین قریب به یک میلیارد و 600 میلیون ریال کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان خاطر نشان کرد: مردم نوعدوست و خیرین نیکوکار می توانند در راستای کمک رسانی به ایتام و خانواده های محسنین به دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در سطح استان مراجعه کرده و ثبت نام بعمل آورند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان