اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. تير 1395 - 5:50   |   کد مطلب: 18677
معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از پرداخت 21 میلیارد و 290 میلیون و 183 هزار ریال وام به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح الوند، ایرج نیکواقبال با اشاره به اینکه در سه ماهه اول سال جاری در قالب تسهیلات کارگشایی و اشتغال تعداد 946 فقره وام به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، افزود: تسهیلات پرداختی این نهاد به خانواده های تحت حمایت در قالب طرح های کارانگیزی، توان افزایی و خودکفایی می باشد.

وی اظهار کرد: از این تعداد وام پرداختی به مددجویان، 763 فقره در قالب وام های کارگشایی، مسکن غیر مددجویی، موردی ویژه و محکومین با اعتبار 10 میلیارد و 651 میلیون و 183 هزار ریال و همچنین تعداد 183 فقره در قالب تسهیلات اشتغالزایی با اعتبار 10 میلیارد و 639 میلیون ریال به خانواده های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

ایرج نیکواقبال تصریح کرد: یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌ های تحت حمایت، پرداخت وام کارگشایی به آنها است که بمنظور رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و غیره پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با پرداخت وام‌ های کارگشایی و اشتغالزایی اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که کاهش وابستگی مددجویان و توانمندسازی خانواده‌ ها از جمله اهدافی است که در این زمینه دنبال می ‌شود.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان همدان بیان کرد: از دیگر اهداف این نهاد فراهم کردن امکانات لازم بمنظور خود اتکا نمودن خانواده ‌ها از طریق اعطای وام و آموزش‌ های فنی و حرفه ‌ای و ارائه خدمات لازم، ایجاد تسهیلات لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و اقدام به بیمه‌ های درمانی بوده می باشد.

ایرج نیکواقبال با اشاره به طرح‌ های مشارکتی مردمی این نهاد گفت: طرح های حج فقرا، رحمت، طرح احسان سالمندان، رضوان، یاسین، شفاء، کوثر، محسنین و اکرام ایتام از طرح های مشارکتی است که در قالب طرح های مذکور از طریق مشارکت خودجوش مردم به مددجویان خدمات ارائه می‌ شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان