اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. تير 1395 - 8:49   |   کد مطلب: 18659
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: هیچ‌ مشکلی در برقراری پروازهای فرودگاه همدان وجود ندارد و به زودی این پروازها دایر می شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، محمودرضا عراقی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان افزود: پروازهای همدان- کیش از 22 تیرماه با همکاری شرکت سیاحتی علیصدر و حمایت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های مسافرات های هوایی در استان فراهم شده است ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌ها وظیفه دولت است و امیدواریم با فعالیت دوباره فرودگاه همدان شاهد حضور مسافران بیشتری باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید به کارها به منظور آماده‌سازی شهر برای ایام تعطیلات عیدفطر و تابستان رسیدگی کنند، تصریح کرد: ورودی شهر همدان یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت بر پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی، مسائل امنیتی که موجب رضایتمندی گردشگران می شود باید مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: افزایش جایگاه‌های سوخت از موضوع های مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شرکت فرآورده‌های نفتی نیز باید بر سوخت رسانی به موقع به جایگاه ها توجه کنند.

معاون استاندار همدان تصریح کرد: فعال بودن ATM بانک ها از مباحثی است که در تعطیلات عید فطر که خیل عظیم گردشگران به استان همدان خواهد بود مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت مسافرخانه‌های سطح شهر گفت: اگر این مکان‌ها شناسنامه‌دار شوند کمک زیادی به وضع اسکان می‌کنند و در واقع مفید خواهند بود البته در صورت سرریز شدن مسافران در شهرهای اطراف اسکان داده می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری همدان نیز گفت: پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات عید فطر یک میلیون گردشگر به همدان سفر کنند.

حسین افشاری با بیان اینکه هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و محل‌های اسکان همدان حدود سه هزار نفر ظرفیت دارند افزود: همچنین یک هزار و 324 کلاس درس آماده اسکان مسافران است.
وی تصریح کرد: سالن‌های ورزشی و پارک‌ها نیز برای نصب چادرهای مسافران آماده شده است.

معاون فرماندار همدان ادامه داد: بوستان های ارم، ایرانیان، نماز و شهروند، چهار پارک آماده برای نصب چادرهای مسافران است.

افشار بیان کرد: ساماندهی تاکسی‌ها در سطح شهر یکی از برنامه‌های مهم است و در دستور کار قرار دارد.

وی از حضور اکیپ‌هایی برای بررسی وضعیت نانواها خبر داد و خاطرنشان کرد: تنوع‌بخشی مسیرهای گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است به طوریکه بیشتر مسافران تمایل دارند از گنجنامه دیدن کنند اما تمهیدات لازم برای استقبال مسافران از سایر مکان‌های گردشگری نیز اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد سفر در این چند روز مستقر می‌شود و در طول تابستان نیز به خدمات خود ادامه خواهد داد، گفت: برگزاری تورهای یک‌روزه در روستاهای هدف گردشگری می‌تواند به استقرار مسافران در استان کمک کند.

معاون فرماندار همدان با بیان اینکه باید تلاش کنیم مسافران مدت زمان بیشتری در همدان باقی بمانند، یادآور شد: افزایش ساعات شهربازی، تله‌کابین و برگزاری سیرک در سطح شهر می‌تواند به ماندگاری بیشتر مسافران کمک کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان