اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. تير 1395 - 15:26   |   کد مطلب: 18625
مردم دارالمومنین همدان باردیگر با حضور در راهپیمایی روزقدس خشم خود نسبت به رژیم صهیونیستی را نشان دادند

به گزارش صبح الوند، امسال نیز همچون سالهای گذشته مردم روزه دار دیار دارالمونین همدان باردیگر با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مر گ براسرائیل و با داشتن پلاکاردهایی با این عناونین در دستهای خود در گرمای شدید هوا به خیابانها آمدند تا خشم ونفرت خود نسبت به رژیم صهیونیستی را نشان دهند.

راهپیمایی  مردم همدان از میدان امام خمینی (ره) تا حسینیه امام ادامه پیدا کرد و آنها  بار دیگر با آرمانهای امام راحل(ره) تجدید پیمان کنند و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین فریاد زدند.

در پایان مراسم بیانیه روزقدس قرائت شد و مردم همدان با گفتن الله اکبر آن را تایید کردند.

 

قدس در شرف آزادی و اسرائیل شکست پذیر است

 امیر خجسته، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در خطبه های قبل از نماز جمعه این شهر روز قدس را نماد مقاومت و مظلومیت مردم فلسطین خواند و اظهار کرد: در این هوای گرم مردم ایران بعد از گذشت 37 سال در این تظاهرات حضور پیدا می کنند که این نشاندهنده حمایت از این مردم مظلوم است.

 

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس 80 کشور دنیا  را در برگرفته است افزود:850 شهر امروز نوای الموت اسرائیل را از سر خواهند داد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اظهار کرد: در جنگ‌های بعد از روز قدس از جمله جنگ 33 روزه، 22 روزه و 18 روزه مقاومت حزب‌الله و فلسطین پیروز شدند که این نشان قدرت حزب الله است.

 

وی تصریح کرد: در روز قدس و بعد از قدس مردم فلسطین فهمیدند اسرائیل شکست‌پذیر است و باید روز به روز مقاومت را تقویت کرد.

 

خجسته خواستار محو رژیم صهیونیستی با اتحاد مسلمانان  شد و گفت: قدس در شرف آزادی است و جمهوری اسلامی به رهبری  مقام معظم رهبری چنان جبهه مقاومت را قدرتمند کرد که اسراییل خوار و ذلیل شد.

 

وی اظهار کرد: ایران یک کشور موشکی است هر کشوری بخواهد به ایران حمله کند، جز شکست سهمگین عایدی دیگری نخواهد داشت.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اظهار کرد:  استکبار در سوریه برنامه دوماهه برای براندازی بشاراسد داشت اما با جریان مقاومت، 6 سال گذشت و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

 

وی با اشاره به نقش بی‎بدیل شهید سردار همدانی در سوریه گفت: امروز باید بگوییم اگر سپاه نبود، جهان اسلام نبود و باید قدر نیروهای نظامی کشور را بدانیم.

 

وی تنها را ه نجات کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد:همانگونه ستاد فرماندهی جنگ تاسیس شد و خرمشهرها را ازاد کرد هم اکنون هم باید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور را نجات دهد.

 

خجسته  در پایان گفت: کشور وقتی کامل خواهدشد که مفسدان اقتصادی هم محو شوند و به امید روزی که قوه قضاییه در میدان آزادی خشم خود را بر آنها جاری کند و آنان را اعدام کند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان