اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. تير 1395 - 13:20   |   کد مطلب: 18615
در حالی که اقدامات قبلی یونسی نشان داده است که وی مسیر درستی را در پیش نگرفته است، این بار اقدام به تأسیس بنیاد ادیان توحیدی با همکاری وزیر حاشیه دار دولت کرده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از راه دانا، طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر تأسیس بنیاد ادیان توحیدی در تهران در رسانه ها منتشر شد که بر اساس این خبر، «علی جنتی» و «علی یونسی» در درخواست ثبت اولیه به عنوان اعضای هیئت مؤسس معرفی شده‌اند و روند اخذ مجوز در حال انجام است.

 

اگرچه بسیاری از کارشناسان تشکیل این بنیاد را ضروری ندانسته اند اما دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌ها و ادیان اصرار زیادی بر تشکیل این بنیاد دارد.

 

یونسی در حالی اقدام به تشکیل این بنیاد کرده است که برخی از اقدامات وی طی چند سال گذشته نه تنها موجب نزدیکی ادیان و فرق مختلف در کشور نشده است، بلکه بستری برای تفرقه بوده است.

 

اظهارات و اقدامات یونسی در محافل نیمه خصوصی و خبری، برای دولت دردسرهای زیادی به وجود آورد و حتی در جایی اظهارات او خوراک خبری برای رسانه‌های غربی به وجود آورد.

 

اظهارات تفرقه افکن وی در خصوص تشکیل امپراطوری که گفته بود «ایران امروز امپراطوری شده است همان طور که در طول تاریخ امپراطوری بوده است و پایتخت کنونی آن بغداد است. بغداد هم اکنون همانند گذشته مرکز تمدن، فرهنگ و هویت ما است»، نه تنها خوراکی برای رسانه های غربی و اپوزیسیون بود، بلکه پای یونسی را به دادگاه ویژه روحانیت باز کرد.

 

اظهارات دیگر یونسی در خصوص اقلیت های کشور، شیر و خورشید، تحریف سخنان امام خمینی(ره)، شکل گیری داعش داخلی و ... از جمله اظهارات تفرقه برانگیز یونسی هستند.

 

این دستیار ویژه رئیس جمهور پیش از این سابقه حمایت از دراویش در کشور که یک گروه انحرافی هستند را در کارنامه خود ثبت کرده است.

 

فعالیت های این چنینی از سوی دستیار ویژه روحانی باعث به وجود آمدن موجی از نگرانی ها در کشور شده است؛ چرا که یونسی تا کنون نشان داده است که بر خلاف مصالح کشور اظهارات و اقداماتی را انجام می‌دهد که همواره آب را به آسیاب دشمن ریخته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان