اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. تير 1395 - 11:47   |   کد مطلب: 18610
رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان محدوديت هاي ترافيکي روز قدس را در سطح استان تشريح کرد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ علي فکري ضمن آرزوي طاعات و عبادات هم استاني هاي عزيز بيان داشت: پليس راهنمايي و رانندگي استان به منظور برگزاري هر چه با شكوه تر مراسم روز جهاني قدس و پيشگيري از وقوع تصادفات و گره هاي ترافيكي، محدوديت هاي ترافيکي را در روز جمعه 11 تيرماه سال 1395 به تفكيك شهرستان هاي تابعه به شرح ذيل اجرا خواهد کرد:

 

شهرستان همدان

- از ساعت 8 صبح تردد وسايل نقليه شخصي از خيابان هاي شش گانه به ميدان حضرت امام خميني ( ره ) ممنوع مي باشد و تنها به وسايل نقليه عمومي ( اتوبوس و تاكسي ) اجازه تردد داده خواهد شد .

-  از ساعت 10 صبح و با شروع تجمع راهپيمايان عزيز در ميدان حضرت امام خميني ( ره ) محدوديت تردد براي كليه وسايل نقليه به سمت ميدان امام ( ره ) از شش خيابان اصلي منتهي به آن در شهر همدان به اجرا درخواهد آمد.

-   توقف كليه وسايل نقليه در طول خيابان شريعتي از ميدان حضرت امام( ره ) تا ميدان شريعتي و در خيابان پاسداران از ميدان شريعتي تا كوچه منتهي به حمام صفا از ساعت 7 صبح روز جمعه تا پايان مراسم نماز جمعه ممنوع مي باشد و در صورت پارك وسايل نقليه نسبت به انتقال آنان توسط جرثقيل اقدام خواهد شد .

-  از ساعت 9 صبح تردد كليه وسايل نقليه از سمت ميدان امام زاده عبداله به سمت ميدان آرامگاه و بلعكس ممنوع خواهد بود

-  پس از پايان راهپيمايي و حضور نمازگزاران در حسينيه حضرت امام ( ره ) تنها محدوديت ميدان شريعتي تا سه راهي شهيد زماني و بلعكس اجرا مي شود و بقيه محدوديت ها برداشته خواهد شد.

 

شهرستان ملاير

- از ساعت 11 صبح و همزمان با تجمع راهپيمايان تردد از كليه خيابان هاي منتهي به ميدان حضرت امام ( ره ) شهر ملاير شامل خيابان شهيد مصطفي خميني ، خيابان خيام و خيابان شهيد وفايي به سمت ميدان امام ممنوع مي باشد .

-  توقف وسايل نقليه از ساعت 8 صبح روز جمعه در ميدان امام ( ره ) ، خيابان شهدا ، ميدان زنديه ، سه راهي امير كبير ، ميدان امام حسين (ع) ، بلوار انقلاب و مصلي شهر ملاير تا پايان مراسم ممنوع مي باشد و همزمان با شروع حركت راهپيمايان تردد در كليه معابر فوق تا تخليه كامل جمعيت ممنوع مي باشد .

 

شهرستان نهاوند

-  از ساعت 11 صبح و همزمان با تجمع راهپيمايان محدوديت تردد در خيابان 17 شهريور اجرا و با شروع به حركت راهپيمايان ، اين محدوديت ها در ميدان ابوذر . خيابان ابوذر ، تقاطع 22 بهمن ، تقاطع هلال احمر و ميدان امام ( ره ) و مصلي نهاوند به اجرا گذاشته خواهد شد .

-  از ساعت 8 صبح روز جمعه تا پايان مراسم نيز توقف وسايل نقليه در مسيرهاي فوق ممنوع مي باشد .

 

شهرستان تويسركان

- از ساعت 11 صبح و همزمان با تجمع راهپيمايان در ميدان حضرت امام خميني (ره ) شهر تويسركان محدوديت تردد از كليه مسيرها به سمت ميدان حضرت امام ( ره ) اجرا و با شروع به حركت راهپيمايان ، اين محدوديت ها خيابان شهيد باهنر ، ميدان فرشيد ، خيابان حافظ غربي ، خيابان شهدا و مجدداً ميدان امام و مصلي به اجرا گذاشته خواهد شد .

- از ساعت 8 صبح روز جمعه تا پايان مراسم نيز توقف وسايل نقليه در مسيرهاي فوق ممنوع مي باشد .

 

شهرستان كبودرآهنگ

-  از ساعت 11 صبح و همزمان با تجمع راهپيمايان در ميدان امام خميني (ره) تردد از كليه مسيرها به سمت ميدان امام خميني (ره) ممنوع مي باشد و با شروع راهپيمايي ، محدوديتها در بلوار حضرت امام ( ره ) ، سه راهي شهيد مطهري ، خيابان شهيد مطهري ، ميدان امام حسين (ع) به سمت مسجد جامع به اجرا گذاشته خواهد شد .

-  از ساعت 8 صبح روز جمعه تا پايان مراسم نيز توقف وسايل نقليه در مسيرهاي فوق ممنوع مي باشد .

شهرستان اسدآباد

-  از ساعت 11 صبح و همزمان با تجمع راهپيمايان در خيابان امام ( ره ) تردد از سمت ميدان سيامكي به سمت خيابان امام (ره) ممنوع مي باشد و با شروع به حركت راهپيمايان ، اين محدوديت ها در خيابان امام ، خيابان فرهنگ ، ميدان شهيد طالقاني ، خيابان بسيج و مسجد جامع  به اجرا گذاشته خواهد شد .

- از ساعت 8 صبح روز جمعه تا پايان مراسم نيز توقف وسايل نقليه در مسيرهاي فوق ممنوع مي باشد .

 

شهرستان رزن

-   از ساعت 11 صبح و همزمان با تجمع راهپيمايان در بلوار آيت اله شوندي محدوديت تردد به اجرا در خواهد آمد و با شروع راهپيمايي ، محدوديتها در بلوار امام ( ره ) ، ميدان شهدا و مجدداً بلوار آيت اله شوندي و مسجد صاحب الزمان نيز به اجرا گذاشته خواهد شد .

 

شهرستان بهار

-   از ساعت 11 صبح و همزمان با تجمع راهپيمايان در خيابان امام ( ره ) تردد از سمت ميدان شهرداري و ميدان امام (ره ) به سمت خيابان امام (ره) ممنوع مي باشد و با شروع راهپيمايي ، محدوديتها در خيابان شهيد مدني بسمت مصلي نيز به اجرا گذاشته خواهد شد .

 

شهرستان فامنين

- از ساعت 11 صبح و همزمان با تجمع راهپيمايان در ميدان آزادي تردد از كليه مسيرها به سمت ميدان آزادي ممنوع مي باشد و با شروع راهپيمايي ، محدوديتها در بلوار شهيد بهرامي ، خيابان كشاورز ، خيابان معلم ، تقاطع بهداري ، تقاطع شهرداري ، سه راهي باغ نظر به سمت مسجد اعظم فامنين  به اجرا گذاشته خواهد شد.

-  از ساعت 8 صبح روز جمعه تا پايان مراسم نيز توقف وسايل نقليه در مسيرهاي فوق ممنوع مي باشد .

 

توضيحات :

-  ورود موتورسيكلت به داخل جمعيت كه در حال راهپيمايي هستند ، ممنوع بوده و از تردد آنان در محدودهاي اجراي طرح هاي ترافيكي ممانعت بعمل خواهد آمد  .

- توقف در داخل كوچه ها و خيابان هاي منتهي به مسير انجام مراسم راهپيمايي تا فاصله 50 متري ممنوع مي باشد .

-  درصورت توقف وسايل نقليه در مسير انجام راهپيمايي و حريم اعلام شده در بند فوق ، وسايل نقليه اعم از خودرو و موتورسيكلت توسط چرثقيل منتقل خواهد شد .

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان در خاتمه از رانندگان عزيز در خواست کرد:

 از پارک خودرو و موتورسيكلت در  مسيرهاي راهپيمايي جداً خودداري کنند،  به دليل جلوگيري از بروز گره هاي ترافيكي حدالامكان از وسايل نقليه شخصي كمتر استفاده کرده و سعي شود از وسايل حمل و نقل عمومي استفاده شود، با همكاري و انتخاب مسير هاي جايگزين، ما را در اجراي هرچه بهتر طرح هاي ترافيكي ياري کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان