اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. تير 1395 - 13:16   |   کد مطلب: 18587
سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان همدان:
پویش دانش‌آموزی «اینجا مسجدالاقصی است» در همدان راه‌اندازی شد
سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان با تأکید بر برگزاری با شکوه روز قدس گفت: دانش‌آموزان همدانی امسال در قالب پویش «اینجا مسجدالاقصی است صدای ما را از قدس می‌شنوید» در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش صبح الوند، مجتبی عباسی در گفت‌وگو با تسنیم  اظهار داشت: روز قدس نطقه عطفی در تاریخ مبارزات ستمدیدگان در برابر ظالمان و روز همبستگی و تبلور یکپارچه امت اسلامی در سرودن ندای وحدت و در واقع تجلی آیه شریفه «أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم » در امت اسلامی است.

وی گفت: روز قدس یادگار بزرگ مردی است که با سخنان پیامبر‌گونه خود سبب حیات دوباره مسلمین شد و روز حیات امت اسلامی روز قدس نامگذاری شد.

وی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در راستای رسالت نیروسازی و جریان‌سازی خود در قالب پویش دانش آموزی «اینجا قدس است، صدای ما را از مسجد الاقصی می شنوید» در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می‌کنند.

عباسی به اهداف پویش دانش‌آموزی اشاره و بیان کرد: ایجاد، تقویت و حفظ روحیه استکبارستیزی در فضای دانش‌آموزی، نقش‌آفرینی و ایجاد ظرفیت در استفاده از توانایی‌های بالقوه دانش‌آموزان، ایجاد بستری جهت ارتباط و تعامل دانش‌آموزان در سطح ملی و بین‌الملل با محوریت بیداری اسلامی، حمایت از مظلومان فلسطینی و ایجاد روحیه مقاومت و ایستادگی را می‌توان از اهداف این پویش نام برد.

وی تصریح کرد: انسجام همه‌جانبه مسلمانان جهان در مبارزه با صهیونیسم، ایجاد بستر مفید و سازنده با محوریت گفت‌وگو و گفتمان‌سازی در راستای  افزایش و بهینه‌سازی اطلاعات دانش‌آموزان جهان بر ضد صهیونیست غاصب از دیگر اهداف پویش دانش‌آموزی است.

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان درباره محورهای این پویش گفت: ساخت فیلم 20 ثانیه‌ای، غرفه روایتگری «به کدامین گناه»، طراحی و ساخت «پازل راهیان الاقصی»، فراخوان آثار هنری با عنوان «کابوس 2040»، طراحی و تولید برشور و  برگزاری تریبون آزاد دانش آموزی بخشی از برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان