اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. تير 1395 - 13:39   |   کد مطلب: 18577
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان خبر داد:
اطعام 135 هزار مددجوی کمیته امداد همدان در ماه مبارک رمضان
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: امسال در ماه مبارک رمضان 135 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان همدان اطعام خواهند شد.

 جعفر هاشمی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند؛ با اشاره به اینکه اطعام نیازمندان در هر زمانی توسط دین اسلام و  قرآن کریم سفارش شده است افزود: کمیته امداد استان همدان اطعام نیازمندان را در دو روش یکی به صورت گروهی در سالن، حسینیه ها و مساجد و روش دوم تهیه غذایی گرم و توزیع درب منازل  انجام می دهد.

 

وی به بیان برنامه های کمیته امداد  در ماه رمضان برای مددجویان پرداخت و اظهار کرد: اطعام ایتام و نیازمندان و توزیع سبد کالا در بین خانواده های تحت حمایت و افراد نیازمند، جذب حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین، طرح مفتاح الجنه و تفقد و دلجویی از خانواده های محترم تحت حمایت، طرح همیان مولا و جمع آوری زکات فطریه از جمله برنامه های این اداره در این ماه می باشد.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: امسال در ماه مبارک رمضان 135 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان همدان اطعام خواهند شد.

 

ارائه 45 هزار سبد غذایی در طرح همیان مولا به مددجویان

هاشمی به بیان اهداف اجرای طرح همیان مولا اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح ها آشنایی بیشتر مردم با سیره و روش ائمه اطهار به ویژه حضرت علی (ع) است تا مردم بیشتر و از نزدیک فقرا را درک کنند و ثانیا استفاده از فضای معنوی این ماه که دلها موقوف تر می شود تا بتوان از کمکهای مردم برای نیازمندان بیشتر بهره گرفته شود.

 

وی ادامه داد:  در طرح همیان مولا کیسه هایی تهیه شده است که توسط همکاران به درب منازل ، مغازه ها و سایر مکانها از جمله در مساجد بین مردم توزیع می شود تا مردم خیر اندیش استانمان به طور کاملا داوطلبانه وبراساس وسغ وتوان خو مواد غذایی ومغیشتی را داخل کیسه ها قرار داده و پس از تحویل توسط این نهاد بین نیازمندان توزیع می گردد

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان تصریح کرد: ارزش هر سبد غذایی حداقل ششصد هزار ریال در نظر گرفته شده و 45 هزار سبد در این طرح هدف گذاری شده است.

 

ارائه طرح مفتاح الجنه به 4 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد

وی در ادامه  هدف از طرح مفتاح الجنه را نیز همان تفقد و دلجویی مسئولین و خیرین از نیازمندان دانست و افزود:  دراین طرح سعی شده است تا با حضور مسئولین و خیرین در منازل نیازمندان آنها از یک طرف با توانمندی خانواده ها و فعالیتهای این نهاد و کمک در راستای توانمند سازی خانواده ها را مشاهده کنند و از طرفی با محرومیت ها بیشتر آشنا شوند.

 

هاشمی تصریح کرد:  دراین طرح نیز 4 هزار خانواده درسطح استان هدف گذاری شده تا مورد تفقد مسئولین و نیکوکاران استان قرار گیرند.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان به 13 هزار و 862 نفر خدمات موردی و  48 هزار و 50 خانوار در قالب 90 هزار و 595 نفر را به طور مستقیم زیر پوشش قرار داده است.

 

وی در پایان بیان کرد: شماره حساب 0109500950005 و شماره کارت 60379918995401516 بانک ملی نیز برای دریافت کمک های نقدی خیرین در نظر گرفته شده است و همچنین شماره تلفن 38237054 و 34220066 آماده پاسخگویی به خیرین می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان