اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. تير 1395 - 9:14   |   کد مطلب: 18550
دبیر ستاد اقامه نماز همدان با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوهتر عید سعید فطر گفت: نماز عید سعید فطر با همکاری دستگاههای اجرایی در مصلای همدان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم  در ستاد هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر همدان اظهار داشت: امروز درحالی 19 روز از ماه مبارک را سپری می‌کنیم که دو شب دیگر از لیالی قدر را  درپیش رو داریم و خوشا به حال آنانکه توانسته و می‌توانند د ر روزهای باقی مانده از شب‌های قدر به درستی وبه نحو احسن  از آن استفاده کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز همدان با تاکید بر لزوم برگزاری با شکوه نماز عید فطر ابراز کرد: این روز که از اعیاد بزرگ مسلمین به شمار می‌آید متاسفانه در کشور ما آنچنان که باید حقش ادا نشده و تنها به برگزاری نماز عید سعید فطر اکتفا می‌شود.

وی با اشاره به حضور 40 هزار نفری مردم همدان در مصلی برای اقامه نماز عید فطر گفت: با فراهم کردن امکانات و بسترسازی مناسب می‌توانیم در آینده شاهد حضور 100 هزار نفری مردم همدان در این مراسم عبادی باشیم.

حسنی حلم با تاکید بر لزوم مشارکت همه نهادها برای برگزاری هرچه بهتر نمازعید فطر خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی مناسب تر، به معنای واقعی کلمه نسبت به این فریضه الهی ادای دین کنیم.

وی با بیان اینکه  در مدت 8 سال برگزاری نماز عید فطر در مصلای همدان  مشارکت مردم در مراسم نیز افزایش یافته ابراز کرد:امسال در نظر داریم با فضاسازی و طراحی جدید و همچنین ارتقا کمی و کیفی برنامه‌ها، فضا را برای حضور هر چه بیشتر مردم در نماز عید فطر مهیا سازیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتاق اصناف، شهرداری، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اتوبوسرانی، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه، صدا وسیما و ستاد نماز جمعه از جمله دستگاه‌های مشارکت کننده در مراسم برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای همدان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان