اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. تير 1395 - 12:29   |   کد مطلب: 18524
رئيس پليس راهور استان همدان از پيش بيني تمهيدات ترافيكي جهت اجراي هرچه باشكوه تر مراسمات شبهاي قدر در استان همدان خبر داد .

به گزارش صبح الوند، سرهنگ علي فكري با اشاره به تدابير پليس در بخش هاي ترافيکي و انتظامي براي شب هاي قدر، اظهارداشت : برابر هر سال پليس راهور استان همدان تمهيدات ويژه اي در نظر گرفته است و با استفاده از تمام ظرفيت نيروي انساني خود اعم از نيروهاي ستادي و صفي ، براي اين شبها برنامه ريزي نموده است.

 

رئیس پلیس راهور استان همدان افزود: با توجه به هماهنگي در خصوص بكارگيري وسايل نقليه عمومي در نقل و انتقال همشهريان در شبهاي قدر از شرکت کنندگان در اين مراسمات خواست حتي الامکان از وسايط نقليه عمومي استفاده کنند و در صورتي که شرکت کنندگان در اين مراسم از خودروهاي شخصي استفاده مي کنند خودروهاي خود را در محل هاي مناسب پارک کنند و از ايجاد سد معبر و مزاحمت براي ديگران خودداري نمايند.

 

اين مقام انتظامي گفت: در اين ايام اغلب شهروندان از لباس مشکي استفاده مي کنند و از سوي تردد عابرين در سطح معابر از عرض آن خيلي زياد است لذا لازم است رانندگان و موتورسيكلت سواران با توجه بيشتري رانندگي كنند و همچنين عابرين پياده نيز از عبور در محلهايي كه ديد و روشنايي كافي ندارند و يا عبور از عرض بلوارها و خيابانهاي عريض جدداً خودداري نمايند.

 

رئیس پلیس راهور استان همدان اظهار کرد: توقف وسايل نقليه در ميدان امام زاده عبداله شهر همدان از ساعت 2200 در شبهاي قدر ممنوع بوده و در صورت حضور جمعيت در سطح سواره رو تردد از كليه مسيرها از جمله تقاطع خواجه رشيد ، ميدان فلسطين ، ميدان عين القضات و ميدان امام به سمت ميدان امام زاده عبداله ممنوع خواهد بود.

 

سرهنگ فکری در خصوص محدوديتهاي ترافيكي باغ بهشت نيز اينگونه گفت: ورود وسايل نقليه از ميدان امام حسن ( ع ) به داخل محوطه باغ بهشت ممنوع مي باشد و كليه خودروها مي بايست از سمت بلوار آيت اله موسوي به محوطه باغ بهشت وارد و از ميدان امام حسن (ع) خارج شوند.

 

وي افزود: توقف در حريم  تكايا و حسينيه ها و محلهاي برگزاري مراسم شبهاي قدر ممنوع بوده و در صورت توقف خودرو با جرثقيل حمل خواهد شد.

 

در پايان  پليس راهنمايي و رانندگي از رانندگان  در خواست  نمودند  از پارک خودرو و موتورسيكلت در حريم تكايا و محلهاي برگزاري مراسم شبهاي قدر جداً خودداري نمائيد،  به دليل جلوگيري از بروز گره هاي ترافيكي حدالامكان از وسايل نقليه شخصي كمتر استفاده نمايند و يا خودروهاي خود را در فاصله بيشتري با محل برگزاري مراسم پارك نمايند و  با همكاري و انتخاب مسير هاي جايگزين ما را در اجراي هرچه بهتر طرح هاي ترافيكي ياري نمايند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان