اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. تير 1395 - 12:20   |   کد مطلب: 18523
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رزن از توزیع یکصد سبد غذایی در بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش صبح الوند،  سید عباس هاشمی با بیان اینکه هزینه یکصد سبد غذایی در راستای کمک رسانی به محرومان توسط یکی از خیرین رزنی تامین شده است، افزود: این خیر نیکوکار به مناسبت ماه ضیافت الهی تعداد 100 سبد غذایی  به ارزش 50 میلیون ریال به نیازمندان تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه به ایتام و کودکان نیازمند در این ماه مبارک بیان کرد: مردم نوعدوست، خیرین و نیکوکاران می توانند در این ایام با مراجعه به کمیته امداد و قبول سرپرستی کودکان نیازمند تنها با پرداخت ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان رزن گفت: خیرین و نیکوکاران همه ساله در ماه مبارک رمضان سهم بسزایی در اطعام و افطاری مددجویان این شهرستان به عهده دارند که این کمک ها در قالب طرح های مفتاح الجنه، محسنین و اطعام نیازمندان به دست محرومان می رسد .
سید عباس هاشمی بیان کرد: این نهاد مقدس در راستای کمک رسانی به محرومان و نیازمندان آمادگی لازم برای جمع آوری کمک های مردم خیر به صورت نقدی و غیر نقدی در ماه مبارک رمضان را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان