اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. تير 1395 - 10:15   |   کد مطلب: 18521
معاون برنامه‌ريزي و عمراني فرماندار همدان خبر داد:
آمادگی جهت پذیرش یک میلیون مسافر در ایام عید فطر
معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار همدان گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته در ایام تعطیلات عید فطر یک میلیون مسافر به استان سفر می کنند.

به گزارش صبح الوند، حسين افشاري در کارگروه گردشگري شهرستان همدان از آمادگی ستاد خدمات سفر در استان خبر داد و گفت:  تمامی زحمات دستگاه ها برای ورود مسافران جهت جذب گردشگر، ایجاد اشتغال و ثروت بوده است که همگی از افراد با تجربه ای هستند.

 

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار همدان با اشاره به آنکه شهرداری همدان درایام نوروز جهت خدمات دهی به مسافران جزء شهرهای نمونه شناخته شد خواستار آن شد که همدان براي مسافران به عنوان يک برند شناخته شود چرا که زيرساختهاي آماده شده در آن بينظير هستند.

 

وی اظهار کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته در ایام تعطیلات عید فطر امسال یک میلیون نفر مسافر به استان سفر می کنند و تراز خدماتی که ارائه خواهد شد باید برای یک میلیون مسافر خواهد بود.

 

افشاری به بیان اولویت های اقامت مسافران پرداخت و افزود: اولویت اول با هتل ها، مهمانپذیرها و مهانسراها است و سپس اولویت با مدارس، ورزشگاه ها و محیط های روباز داخل شهراست .

 

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار همدان افزود: با توجه به آنکه اجازه نصب چادر در هر پارکی از همدان داده نمی شود  و این امر با اهداف گردشگری سازگار نیست باید مکان هایی خاص جهت جلوگیری از بی نظمی تعبیه شده است.

 

وی فصل تابستان را فصلی مناسب برای جذب مسافر در همدان دانست و اظهار کرد: در زمینه خدمات دهی بهتر به مسافران هماهنگی های لازم با اصناف و نانوانی ها جهت تامین مواد موردنیاز مسافران انجام شده است.

 

افشاری همچنین خواستار  نظارت بر وضعیت بهداشتی رستوران ها شد و گفت: با توجه به محدویت مسیرهای گردشگری در همدان پلیس راهور باید تدابیر خاصی در این زمینه انجام دهد.

 

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرماندار همدان ادامه داد: پایگاههای هلال احمر هم در ورودی های شهر جهت راهنمای مسافران باید  تعبیه شود.

 

وي در پایان به بیان ایجاد فضای گردشگری و  بازارچه ای برای عرصه کالا به روستاییان در محدوده سداکباتان پرداخت و اظهار کرد: این امر نباید منجر به آلودگی آب سد شود و باید حریم سد رعایت شود.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان