اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. خرداد 1395 - 21:02   |   کد مطلب: 18418
فرمانده انتظامي شهرستان بهار از دستگيري فردي که به جعل و تعويض تاريخ مصرف اقدام به فروش مواد غذايي فاسد مي کرد، خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: مأموران انتظامي شهرستان بهار حين گشت زني در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان، به يک دستگاه خودرو مشکوک شده و آن را توقيف کردند.

وي در ادامه افزود: پليس در بازرسي به عمل آمده از داخل خودرو مقاديري رب گوجه فرنگي و ساير اقلام کنسرو شده تاريخ مصرف گذشته و فاسد و يک دستگاه درج تاريخ و ساير متعلقات آن را کشف کرد.

سرهنگ باقري ادامه داد: متهم حدوداً 55ساله که داراي سابقه بود، دستگير و در اعترافات خود اذعان نمود که با خريد ارزان و ناچيز مواد غذايي تاريخ مصرف گذشته اقدام به دستکاري و درج تاريخ جديد بر روي اين مواد غذايي مي نمود و آنها را با قيمت واقعي مواد خوراکي، به فروش مي رسانده است.

سرهنگ جمشيد باقري با بيان اينکه؛ متهم با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد، از ملّت شريف و خداجوي شهرستان بهار خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک را سريعاً از طريق سامانه فوريت هاي پليس 110 به يگان هاي انتظامي اطلاع دهند و در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پيشنهاد و شکايت نسبت به عملکرد کارکنان انتظامي از طريق سامانه گوياي 197 مسئولان را مطلع نمايند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان