اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. خرداد 1395 - 7:25   |   کد مطلب: 18412
خوشنویسان همدانی در جشنواره ملی آیات استان خوزستان خوش درخشیدند

به گزارش صبح الوند، داوری جشنواره ملی آیات استان خوزستان در دو بخش نقاشی و نقاشی‌خط با حضور هنرمندان مطرحی از کشور برگزار شد که مرتضی شعبانی و هادی هنردوست دو تن از خوشنویسان همدانی نیز در بین نفرات برگزیده این جشنواره قرار داشتند. 

در همین راستا مرتضی شعبانی اظهار کرد: در این جشنواره که فراخوان آن در اوایل پاییز سال گذشته و از طریق اطلاع‌رسانی در شبکه های اجتماعی به دستم رسید بنده و هادی هنردوست نیز از همدان شرکت کردیم. 

 وی گفت: طبق اعلام مسؤولان استان خوزستان در این دوره از جشنواره تعداد یک‌هزار و ٩ اثر از کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد ١٠٠ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرده و در نهایت ١٣ نفر در بخش‌های مختلف به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

این هنرمند همدانی که دارای مدرک استادی در رشته خوشنویسی است، افزود: بیشترین آثار رسیده به این جشنواره در بخش نقاشی‎خط بود.

وی ادامه داد: اثر بنده با موضوع «دعای ربنای ماه مبارک رمضان» به عنوان یکی از آثار برتر در رشته نقاشی‌خط معرفی شد.

شعبانی با بیان اینکه خواست خدای متعال بود که در این ماه عزیز یکی از بهترین آثارم در این جشنواره برگزیده شد، افزود: از پانزدهم ماه رمضان نمایشگاه آثار برتر این جشنواره در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نیز در عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان