اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1395 - 19:59   |   کد مطلب: 18402
مدیر مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از اجرای 3 هزار و 427 پروژه و فعالیت عمرانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال 94 خبر داد.

به گزارش صبح الوند،  محمود فیضی با اشاره به اینکه خدمات عمراني این نهاد در قالب ساخت، بازسازي، بهسازي، تعمير و تكميل مسكن مددجويي و همچنين احداث سرويس‌هاي بهداشتي به مددجويان تحت حمايت ارائه می شود، افزود: در همین راستا مبلغ 31 میلیارد و 188 میلیون ریال برای کمک به تامین 187 واحد مسکن شهری، مبلغ 16 میلیارد و 938 میلیون ریال در جهت کمک به تکمیل 278 واحد مسکن روستایی و همچنین مبلغ 26 میلیارد و 306 میلیون ریال در قالب 2 هزار و 962 مورد تعمیرات مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد اعتبار هزینه شده است.

 

وی اظهار کرد: از این اعتبار هزینه شده، مبلغ 35 میلیارد و 815 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و همچنین 38 میلیارد و 617 میلیون ریال در قالب صدقات و درآمدهای کمیته امداد می باشد.

 

محمود فیضی تصریح کرد: در سال 94 تعداد 904 خانواده تحت حمایت این نهاد در جهت بهره مندی از تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی به بنیاد مسکن معرفی شده اند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در راستای خدمات عمرانی کل مبالغ پرداختی به مددجویان تحت حمایت بصورت بلاعوض بوده است، افزود: در ارائه خدمات عمرانی بضاعت مالی خانواده های محروم و نیازمند لحاظ شده و برای برخی از مددجویان مساعدت 100 درصدی صورت می گیرد.

 

مدیر مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خاطر نشان کرد: ايجاد سرپناه براي خانواده ‌هاي تحت حمايت يكي از اولويت‌ های اصلی اين نهاد مقدس می باشد كه در اين راستا از خيرين خواستاريم تا کمیته امداد را در جهت تامین سرپناه مناسب براي خانواده ‌هاي نيازمند ياري نمايند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان