اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. خرداد 1395 - 23:57   |   کد مطلب: 18356
رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا ) با اشاره به این که گروه های تروریستی و بویژه داعش خود را دشمنان همیشگی دنیای مدرن می خوانند گفت: ترامپ با اظهارات و برخورد های خود عملا به تقویت شعار های ضد غربی این گروه و جذب نیروهای بیشتری برای پیوستن به آن کمک کرده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، مایکل هیدن رئیس پیشین سازمان 'سیا' و رئیس سابق آژانس امنیت ملی این کشور در مصاحبه ای با بیان اینکه افراط گرایان معتقدند دشمنی پایان ناپذیری میان آنها و دنیای مدرن وجود دارد گفت ترامپ با اظهاراتی نظیر اینکه 'همه آن ها از ما نفرت دارند' عملا حرف آن ها را تکرار می کند و عامل جذب پیروان بیشتری به این گروه ها می شود.

هیدن افزود تا زمانی که کشورش نتواند این مشکل و تهدید های ناشی از آن را درک کند مردم آمریکا قربانی دست کسانی خواهند شد که فقط به افراط گری اعتقاد دارند و نه از منطق بویی برده اند و نه برای حیات انسان احترام و ارزشی قادر هستند.

اشاره رئیس پیشین سازمان سیا به سخنان مکرر ترامپ مبنی بر دشمن خواندن همه مسلمانان جهان با جوامع غربی و ضرورت جلوگیری از ورود آن ها به خاک آمریکا است که واکنش های تندی را در محافل مختلف سیاسی و اجتماعی دنیا بوجود آورده است.

همین اظهارات نامزد جنجالی جمهوریخواهان علاوه بر ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه آمریکا سبب برخورد های خشونت آمیزی از سوی حامیان وی نسبت به مسلمانان آمریکایی و سایر اقلیت های این کشور شده است.

اسلام ستیزی این سرمایه دار آمریکایی علاوه بر نگرانی های گسترده در میان مردم آمریکا سبب نگرانی هایی جدی در میان شمار زیادی از رهبران و مردم کشور های مختلف جهان و بی اعتباری تشکیلات سیاسی آمریکا در این کشور ها شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان