اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. خرداد 1395 - 21:11   |   کد مطلب: 18299
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامي استان خبر داد:
کشف مقدار 30 کيلو گرم ترياک در پوشش محصولات کشاورزي
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامي استان از کشف مقدار 30 کيلو گرم ترياک در بار صيفي جات و دستگيري دو قاچاقچي در استان همدان خبر داد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ هادی قزوینه در تشریح این خبر گفت: در پي تلاشهاي اطلاعاتي بعمل آمده از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان مشخص شد دو نفر قاچاقچي قصد قاچاق مواد مخدر با استفاده از شيوه و شگردهاي پيچيده از شرق کشور به استان همدان و توزيع در بين قاچاقچيان خرد را دارند،که رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتي ايجاد شده طی 24 ساعت گذشته طي يک عمليات برنامه ريزي شده و هدفمند يکي از قاچاقچيان که در حال انتقال يک محموله ترياک در پوشش محصولات کشاورزي در ورودي استان همدان-شهرستان نهاوند مشاهده و دستگير شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت:در بازرسی صورت گرفته از خودرو موصوف 30 کيلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده خودرو در این عملیات دستگیر شد.

سرهنگ قزوینه گفت: در پی بازجویی های صورت گرفته از متهم و پی گیری های پلیس همدست نامبرده نیز طی عملیات دیگری در شهرستان اسداباد دستگیر شد که هر دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدراستان همدان در پايان بيان داشت: نقش و تعامل اطلاعاتي مردم موجب شده که امروز پليس مبارزه با مواد مخدر داراي اشراف اطلاعاتي مطلوبي در سطح استان باشد و توفيقات قابل توجهي حاصل شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان